در حال بارگذاری ...

عوارض ۱۰ یورویی مسافران خروجی صرف توسعه زیرساخت و خدمات فرودگاهی می‌شود

این مبالغ برای تامین منابع مالی طرح‌های توسعه و زیرساخت‌های فرودگاهی و خدمات مسافران هوایی به خزانه واریز و سپس در محل موضوع هدف هزینه می‌شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه بر پایه قانون برنامه هفتم توسعه از هر مسافر خروجی پروازهای بین المللی ۱۰ یورو عوارض اخذ می‌شود ، گفت : این مبالغ برای تامین منابع مالی طرح‌های توسعه فرودگاهی و خدمات مسافران هوایی هزینه می‌شود .

جعفر یازرلو با اشاره به دریافت عوارض ۱۰ یورویی از مسافران پروازهای بین المللی اظهار کرد : طبق بخشنامه‌ سازمان هواپیمایی کشوری ، به شرکت‌های هواپیمایی از اول سپتامبر ۱۱ شهریور و بر پایه قانون برنامه هفتم توسعه از هر مسافر خروجی پروازهای بین المللی ۱۰ یورو عوارض اخذ می‌شود .

وی افزود : این مبالغ برای تامین منابع مالی طرح‌های توسعه و زیرساخت‌های فرودگاهی و خدمات مسافران هوایی به خزانه واریز و سپس در محل موضوع هدف هزینه می‌شود .

یازرلو خاطرنشان‌ کرد : این مبلغ با تعریف یک کد اختصاصی در سیستم رزرواسیون ایرلاین‌ها و بر روی بلیت مسافران اخذ می‌شود .

وی تصریح کرد : مسافران پروازهای زیارتی به مقصد کشورهای عربستان، عراق و سوریه از پرداخت این مبلغ معاف هستند .

 




مطالب مرتبط

در برخی از فرودگاه‌ها ، مشکلات بزرگی در روند پروژه‌ها ایجاد شده که ضروری است پروژه‌های عمرانی با شتاب بیشتری پیگیری شود و اقدامات مستمر برای تسریع بهره‌برداری از آن‌ها در دستور کار قرار گیرد .

|

نسبت به ۹ ماهه سال گذشته که بیش از هزار و ۷۵۵ نفر مسافر وارد مرز بیله سوار شده بود در ۹ ماهه گذشته کاهش ۳۴ درصدی را در تردد مسافران ورودی ایرانی داریم .

|

بررسی داده های این نظرسنجی ها توسط کارشناسان این دفتر در مجموع میزان رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی در فروردین ماه ۷۰.۳ درصد ، اردیبهشت ماه ۷۰.۶ و خرداد ماه ۷۲.۴ درصد بوده است و میزان رضایت مسافران در تیرماه ۷۰.۵ درصد ، مردادماه ۶۹.۱ درصد و شهریور ، مهر و آبان ماه به ترتیب ...

|

تعامل و همکاری تمام ذینعفان در اتمام پروژه‌های عمرانی فرودگاه‌های کشور از جمله فرودگاه اهواز بسیار تاثیرگذار است .

|

شاخص رضایت مسافر (Passenger Satisfaction Score) به عنوان یک عامل اصلی برای تعیین موفقیت سازمان‌ها در نظر گرفته می‌شود و همچنین معیاری مهم از چگونگی عملکرد کلی سازمان در رابطه با مجموعه انتظارات مسافران است و تنها سازمان هایی در این زمینه موفق‌اند که بتوانند قدرت رقابتی خود را با بالا ...

|

نظرات کاربران