در حال بارگذاری ...
  • برگزاری نشست اقدامات انجام شده در بخش هوایی فرودگاه مشهد با حضور وزیر راه و شهرسازی

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ وزیر راه و شهرسازی پس از بازدید از بخش‌های مختلف فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در نشستی با موضوع گزارش اقدامات انجام شده در بخش هوایی این فرودگاه حضور یافت .

    فرزانه صادق در جریان سفر به استان خراسان رضوی از فرودگاه بین المللی مشهد بازدید کرد و نشستی با موضوع گزارش اقدامات انجام شده در بخش هوایی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با حضور جمعی از معاونان و مدیران ستادی و استانی به ریاست وی برگزار شد .

    گفتنی است ؛ از تاریخ ۹ تا ۱۸ شهریورماه مورخ ۲۵ صفر تا ۴ ربیع الاول برنامه ریزی ویژه ای انجام شد به طوری که پروازهای ویژه ایام پایانی ماه صفر در ادامه عملیات اربعین دیده شد و هماهنگی لازم با سازمان هواپیمایی کشوری به عمل آمد تا تمام پروازهای درخواستی در این ایام عملیاتی شوند .

    طبق آمار رسمی برای نشست و برخاست ۲ هزار و ۲۳۰ پرواز و اعزام و پذیرش ۳۰۴ هزار و ۳۹۷ مسافر در این ایام مجوز صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل در نشست و برخاست (یک هزار و ۶۴۴ پرواز) ۳۶ درصد و در اعزام و پذیرش (بیش از ۲۱۴ هزار مسافر) ۴۲ درصد رشد داشته است . در مدت مذکور فرودگاه بین المللی مشهد میزبان پروازهایی از مبدا ۱۴ شهر خارجی و ۳۱ شهر داخلی است .

    همچنین پارکینگ فرودگاه بین المللی مشهد قابلیت پارک (توقف) ۵۰ هواپیمای هم‌زمان را دارد و در ترمینال این فرودگاه نیز مسافران ۳۵ پرواز به طور هم زمان می توانند اعزام و پذیرش شوند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر امروز خود به استان خراسان رضوی از پایانه مسافربری امام رضا (ع) بازدید کرد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای خدمت‌رسانی به ۱۷ میلیون مسافر در بخش حمل و نقل ، گفت : ...

    |

    این شبکه مثل شریان داخلی بدن عمل می‌کند و به هر جا که برسد به آنجا حیات و زندگی می‌بخشد . ایجاد چنین شبکه‌ای باعث تقویت ثبات و امنیت و تأمین منافع همه کشورهای منطقه نیز خواهد شد .

    |

    حدود ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه جمعه شب هنگام ورود قطار باری حامل گوگرد به ایستگاه باری بندرعباس (انشعاب) به علت اشتباه بودن مسیر ، قطار با واگن‌های متوقف در خط ۱۵ ایستگاه مذکور برخورد کرده و متأسفانه طی این حادثه دو نفر از کارکنان راه آهن جان خود را از دست دادند .

    |

    در جلسات شورای‌عالی هماهنگی ترابری دست‌اندرکاران این بخش باید برای رفع هر چه سریع‌تر چالش‌های موجود در این حوزه حساس تلاش کنند ، جلسات مذکور را به‌صورت منظم برگزار و از این طریق مشکلات و گلوگاه‌های موجود را پیگیری کنند .

    |

    نظرات کاربران