در حال بارگذاری ...
  • تعلیق ۸ شرکت خدمات مسافرت هوایی به دلیل گران‌ فروشی

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق هشت شرکت خدمات مسافرت هوایی به مدت یک ماه تقویمی خبر داد .

    جعفر یازرلو اظهار کرد : با توجه به افزایش پروازها در روزهای پایانی ماه صفر ، دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه نظارت‌های مستمر خود به منظور حفظ مصالح عمومی و اطمینان از رعایت نرخ های تعیین شده ، به طور ویژه در این ایام نسبت به پایش و رصد بازار فروش بلیت اقدام کرده است .

    وی افزود : در همین راستا و با استناد به مفاد مصرحه در ماده ۱۶ قانون هواپیمایی کشوری و نیز به دلیل عدم رعایت ماده ۳۰ آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی ، جهانگردی و زیارتی و با استناد به ماده ۳۱ آئین نامه اخیرالذکر ، پروانه فعالیت شرکت های خدمات مسافرت هوایی ویدا گشت ایرانیان ، ستی ، نیکا گشت بی همتا ، همیشه سفر با نوید ، هرمس اطلس یگانه ، قصر شیرین تهران ، سرزمین پرستاره و عرش آسمان ویستا از تاریخ ۱۴۰۳.۶.۱۲ بدلیل عرضه بلیت / نمایش نرخ بلیت هواپیما بالاتر از نرخ های تعیین شده در پروازهای‌ بازگشت زائران حرم امام هشتم که به مناسبت ایام رحلت حضرت رسول اکرم ، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) به مشهد مقدس سفر کرده اند ، به مدت یک ماه تقویمی تعلیق شد .

    یازرلو تصریح کرد : سازمان هواپیمایی کشوری به صورت برخط و مستمر پایش و رصد بازار فروش بلیت اقدام کرده و بازرسان این سازمان در فرودگاه ها مستقر هستند .

    سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین از مسافران خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف نرخی در این ایام ، مراتب را همراه با مستندات در سایت این سازمان به نشانی caa.gov.ir بارگذاری کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس گفت : در راستای الزامات سازمان هواپیمایی کشوری برای عملیاتی شدن فرودگاه شهدای زرقان ، دو ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، دستورالعمل‌های اجرایی نحوه مقابله با عاملان زیستی انتقال ویروس تب دانگی در جلسه کمیته پدافند زیستی وزارت راه و شهرسازی ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ثبت رکورد انجام پروازهای فرودگاه مشهد مقدس در روز شهادت امام رضا (ع) با انجام ۲۴۱ پرواز خبر ...

    |

    طبق آمار رسمی برای نشست و برخاست ۲ هزار و ۲۳۰ پرواز و اعزام و پذیرش ۳۰۴ هزار و ۳۹۷ مسافر در این ایام مجوز صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل در نشست و برخاست (یک هزار و ۶۴۴ پرواز) ۳۶ درصد و در اعزام و پذیرش (بیش از ۲۱۴ هزار مسافر) ۴۲ درصد رشد داشته است .

    |

    در طی این سال‌ها ، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن برگزاری جلسات و همچنین نامه‌نگاری‌های متعدد ، به شرکت KLM اعلام شده بود که در صورت برقراری پروازهای عبوری و رساندن آن به سقف قبل از توقف ، پرداخت ریالی شرکت KLM در سال ۱۳۹۸ مورد تایید است ، اما KLM موضوع را نپذیرفت و بر لزوم پرداخت ...

    |

    نظرات کاربران