در حال بارگذاری ...

افزایش ۱۰ برابری پروازهای فرودگاه سردار جنگل در عملیات اربعین ۱۴۰۳

پروازهای اربعین فرودگاه سردار جنگل از ۱۶ مرداد آغاز شد و تا ۹ شهریور ماه ادامه داشت و در این مدت ۵ شرکت هواپیمایی پارس ایر ، پویا ، آسمان ، ایرتور و العراقیه عهده دار انجام پروازهای اربعین حسینی در مسیر رشت به عراق بودند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه گیلان از افزایش ۱۰ برابری پروازهای فرودگاه سردار جنگل در عملیات اربعین ۱۴۰۳ خبر داد .

سید محسن میرحسینی از اعزام و پذیرش بیش از ۱۰ هزار و ۳۰۰ زائر امام حسین(ع) در عملیات پروازهای اربعین از این فرودگاه خبر داد و گفت : تعداد ۱۰ هزار و ۳۴۶ زائر با برقراری ۸۴ پرواز رفت و برگشت در عملیات اربعین حسینی امسال از فرودگاه سردار جنگل گیلان اعزام و پذیرش شده‌اند .

میر حسینی با بیان اینکه امسال نیز با همیاری نهادها و ارگان های مستقر در فرودگاه با برپایی موکب از زائران پذیرایی به عمل آمد ، افزود : پروازهای اربعین فرودگاه سردار جنگل از ۱۶ مرداد آغاز شد و تا ۹ شهریور ماه ادامه داشت و در این مدت ۵ شرکت هواپیمایی پارس ایر ، پویا ، آسمان ، ایرتور و العراقیه عهده دار انجام پروازهای اربعین حسینی در مسیر رشت به عراق بودند .

گفتنی است ، پروازهای فرودگاه سردار جنگل در عملیات اربعین امسال نسبت به مدت مشابه سال‌ گذشته ، رشد ۱۰ برابری را تجربه کرده است .

 




مطالب مرتبط

موقعیت استراتژیک فرودگاه سردار جنگل در قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب و دمای مناسب و پایین‌تر بودن از سطح آب‌های آزاد باعث شده امکان انتقال بار هوایی کارگو از این فرودگاه نسبت به کل فرودگاه‌های کشور بسیار سهل‌تر و به صرفه‌تر باشد و با توجه به ظرفیت‌های فراوان گردشگری و ...

|

آمار پروازهای فرودگاه مهرآباد در عملیات اربعین سال جاری نسبت به سال گذشته ، در حوزه پرواز ۵۸ درصد و در بخش جابه‌جایی مسافر ۲۵ درصد رشد داشته است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از جابجایی ۳۹۶ هزار و ۲۶۷ زائر عتبات از ابتدای بازه زمانی عملیات پروازهای اربعین تا چهارم ...

|

مشهدمقدس همواره در طول سال پذیرای زائران و مشتاقان حضرت علی (ع) ، امام حسین (ع) و علی‌بن موسی الرضا (ع) است اما امسال پیش‌بینی می‌شود، در عملیات اربعین‌حسینی شاهد افزایش پروازها و تعداد زوار حسینی باشیم .

|

تا این لحظه ، ۹۷ پرواز فوق‌العاده ویژه زوار حسینی در مسیرهای نجف و بغداد برقرار شده است و احتمال افزایش این پروازها نیز وجود دارد .

|

نظرات کاربران