در حال بارگذاری ...
  • برقراری پرواز فوق العاده ارومیه - مشهد ویژه ۲۸ صفر

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، همزمان با ۲۸ صفر ، پرواز فوق العاده ارومیه - مشهد و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی کاسپین از فرودگاه شهید باکری ارومیه انجام می شود .

    محمدعلی نائل قراملکی افزود : پرواز فوق روز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه ساعت ۱۸:۳۰ از تهران وارد فرودگاه ارومیه می شود و ساعت ۱۹:۳۰ ارومیه را به مقصد مشهد مقدس ترک می کند .

    مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی دامه داد : پرواز برگشت نیز روز پنج شنبه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۱۰:۳۰ از فرودگاه مشهد عازم ارومیه می شود و ساعت ۱۳:۳۰ فرودگاه ارومیه را به سمت مهرآباد ترک می کند .




    مطالب مرتبط

    پدافند غیرعامل درصدد شناسایی آسیب‌ها و مخاطرات برای پیشگیری و کاهش این رخدادها و به تبع آن ، استمرار خدمات‌رسانی مطلوب فرودگاه‌ها در مواقع بحرانی است .

    |

    با برنامه ریزی‌های انجام شده در این ایام شرایط برای تهیه بلیت سفر به حرم مطهر امام رضا(ع) از تمام فرودگاه‌های کشور برای زائران آن حضرت مهیا بود و با اجرای سیستم نظارت کامل ، بلیت در داخل فرودگاه‌های کشور با نرخ مصوب به مسافران و زائران عرضه شد .

    |

    در این بازه زمانی ۷۹۳ پرواز ورودی داخلی با ۱۰۸ هزار و ۳۷۱ مسافر و ۷۸۸ مسافر خروجی داخلی با ۱۰۷ هزار و ۴۳۳ در فرودگاه مشهد ثبت شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ثبت رکورد انجام پروازهای فرودگاه مشهد مقدس در روز شهادت امام رضا (ع) با انجام ۲۴۱ پرواز خبر ...

    |

    فضاآرایی فرودگاه بین‌المللی مشهد و نیز اجرای برنامه‌های فرهنگی اعم از تئاتر خیابانی ، اجرای سرود در محل ترمینال‌های داخلی و خروجی مسافران خارجی فرودگاه مشهد از دیگر تمهیدات این فرودگاه در استقبال از زوار رضوی است .

    |

    نظرات کاربران