در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۱۵ کیلومتر از محورهای چهارخطه استان لرستان با اعتباری بالغ بر ۵۲۵ میلیارد تومان

    میانگین ساخت چهارخطه ها در استان لرستان در سال های قبل بین ۵ تا ۷ کیلومتر در سال بود که این مقدار در دو سال گذشته به ۳۰ کیلومتر افزایش یافت .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت : ۱۵ کیلومتر از پروژه های چهارخطه خرم آباد - کوهدشت و الشتر - فیروزآباد ، همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید .

    بهزاد شاکرمی اظهار کرد : بخشی از قطعه اول پروژه چهارخطه خرم آباد - کوهدشت به طول هشت کیلومتر حد فاصل خضر تا فرودگاه خرم آباد همزمان با فرارسیدن هفته دولت افتتاح شد . میزان اعتبار هزینه شده برای افتتاح و تکمیل این هشت کیلومتر ۱۱۰ میلیارد تومان است که با برآورد و ارزش گذاری این مبلغ به قیمت روز ۳۳۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است .

    وی افزود : این قطعه از پروژه چهارخطه خرم آباد - کوهدشت از سال ۱۳۹۷ شروع شده و تا به امروز عملیات اجرایی آن ادامه دارد .

    شاکرمی گفت : ۷ کیلومتر از محور چهارخطه الشتر - فیروزآباد که از سال ۱۳۹۷ شروع شده بود با هزینه ۶۵ میلیارد تومان و با ارزش قیمت گذاری روز ؛ ۱۹۵ میلیارد تومان نیز به بهره‌برداری رسید . با افتتاح این قطعه ۷ کیلومتری پروژه چهارخطه ۱۴ کیلومتری الشتر - فیروزآباد به طور کامل افتتاح شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد : هفته دولت امسال همچون سال های قبل برکات زیادی دارد و منشأ آغاز و افتتاح بسیاری از طرح های مهم و اثرگذار در استان لرستان است .

    شاکرمی به رشد قابل توجه افتتاح پروژه های چهارخطه در لرستان اشاره کرد و گفت : میانگین ساخت چهارخطه ها در استان لرستان در سال های قبل بین ۵ تا ۷ کیلومتر در سال بود که این مقدار در دو سال گذشته به ۳۰ کیلومتر افزایش یافت .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان جزئیات پروژه راهسازی خرم‌آباد - کوهدشت را تشریح کرد .

    |

    نظرات کاربران