در حال بارگذاری ...
  • تحقق برنامه هفتم توسعه و سند چشم‌انداز کشور اولویت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است

    با توجه‌ به اینکه کشور در حال‌ توسعه است ، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تجهیز خود به تجهیزات منحصربه‌فرد ، نوین و فناورانه آماده حضوری جهادی در پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور است و آمادگی ارائه بیش از ۶۹۰ نوع مطالعه ، خدمت و آزمایش فنی و مهندسی در راستای پایش و ارتقا کیفیت را در کوتاه‌ترین زمان استاندارد به کارفرمایان ، مهندسین مشاور و پیمانکاران دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت : شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک احصای تکالیف قانونی خود در برنامه هفتم پیشرفت و سند چشم‌انداز که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده را در اولویت کاری خود قرار داده است .

    مجید کیانپور در پنجاهمین جلسه از سلسله جلسات استانی که با مدیران مراکز استانی و مدیران ستادی برگزار شد ، ضمن تسلیت ایام دهه پایانی ماه صفر و تبریک روز کارمند و هفته دولت و گرامیداشت یاد شهدای دولت و خدمت گفت : خانم صادق مالواجرد فردی توانمند ، شایسته و کاربلد بوده و انتخاب ایشان را توسط رئیس‌جمهور به خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی تبریک می‌گویم و بنا به اعتقاد ریاست‌جمهوری به اجرای برنامه هفتم پیشرفت و سند چشم‌انداز ، مطمئنم رشد و توسعه همه‌جانبه‌ای در کشور شکل خواهد گرفت .

    کیانپور اضافه کرد : در همین راستا سند چشم‌انداز شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک احصا شده است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده باتوجه‌به تکالیف و مأموریت‌های مرتبط با این شرکت ، اجرایی می‌شود . جلسات مستمر و خوبی با مقام عالی وزارت در حال برگزاری است و پیشنهادها و برنامه‌های آینده شرکت و سبقه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در اختیار مقام عالی وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته و توانمندی‌ها و چشم‌انداز تشریح شده است .

    مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تأکید بر ضرورت حضور در بازارهای جدید و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و کارفرمایان گفت : مدیران استانی اشراف خوبی به پروژه‌های توسعه‌ای ملی ، استانی و بخش خصوصی داشته باشند و با ورود به بازارهای جدید و ارتباطات نزدیک با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در راستای ارتقا کیفیت پروژه‌های عمرانی کشور مشارکت فعال داشته باشد .

    وی همچنین افزود : مدیران باید با تلاش بیشتر به دنبال ورود به بازارهای جدید باشند و با برگزاری جلسات منظم ، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت را به دستگاه اجرایی ، کارفرمایان ، مهندسین مشاور و پیمانکاران معرفی و ارائه کنند .

    کیانپور با اشاره به اینکه چند سالی است که با برنامه‌ریزی منظم ، توسعه و تعالی در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای ارائه مطلوب خدمات در حال انجام است تصریح کرد : هرچه توان ، ابزار و امکانات برای سرویس‌دهی و افزایش بهره‎وری و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مشتریان نیاز است در سراسر کشور باید فراهم شود تا رضایت‌مندی مشتریان حاصل شود . توسعه و خرید تجهیزات جدید و ارائه خدمات منحصربه‌فرد یکی از اولویت‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال‌ها اخیر بوده و در آستانه ۷۰ سالگی شرکت ، توسعه آزمایشگاه در همه استان‌ها انجام شده است .

    رئیس هیئت‌مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اضافه کرد : با توجه‌ به اینکه کشور در حال‌ توسعه است ، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تجهیز خود به تجهیزات منحصربه‌فرد ، نوین و فناورانه آماده حضوری جهادی در پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور است و آمادگی ارائه بیش از ۶۹۰ نوع مطالعه ، خدمت و آزمایش فنی و مهندسی در راستای پایش و ارتقا کیفیت را در کوتاه‌ترین زمان استاندارد به کارفرمایان ، مهندسین مشاور و پیمانکاران دارد .

    وی با بیان اینکه بودجه اصلاحی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آماده شده است گفت : بودجه اصلاحی به سازمان برنامه‌وبودجه ارسال شده است و علاوه بر این مقدار برای سال آینده ۲۰ درصد بودجه شرکت باتوجه‌به تورم افزایش خواهد یافت .

    کیانپور باتوجه‌به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک درآمد هزینه است گفت : شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با قدمتی ۷۰ ساله به‌ عنوان امین دولت و بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی در ارتقای کیفیت پروژه‎های عمرانی در کشور است و تلاش می‌شود نقش حاکمیتی آن حفظ و ارتقا یابد و این شرکت در ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی کشور بسیار تأثیرگذار است و این شرکت باید به‌عنوان یک شرکت حاکمیتی در کشور به‌عنوان چشم بینای دولت فعالیت کند و نه فقط در پایش کیفیت بلکه به‌ عنوان یک مشاور قوی و امین در کنار سایر مشاورین دولت و به‌عنوان یک دستگاه حاکمیتی و مرجع همچون سایر دستگاه‌های اجرایی کشور به فعالیت خود ادامه دهد .

    وی اضافه کرد : قطعاً با حاکمیتی شدن شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، نظارت و بازرسی از پروژه‎های عمرانی و آزمایشگاه‌های مهندسی در سراسر کشور بیشتر شده و به اجرای قانون کنترل کیفیت کمک خواهد کرد .

    کیانپور با تبریک به همکاران شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به برگزاری مجمع‌عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت : با برگزاری مجمع و اعلام سازمان حسابرسی صورت‌های مالی سال ۱۴۰۲ شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، صورت‌های مالی شفاف و منصفانه بوده و اعتباری برای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است . شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو وزارت راه و شهرسازی در شفافیت و ارائه صورت‌های مالی شفاف بوده و اولویت این شرکت انجام تکالیف قانونی و ارائه صورت‌های مالی شفاف است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شانزدهمین نشست از دوره دهم هیات نمایندگان اتاق ایران با حضور نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد. سیدحمید پورمحمدی، رئیس سازمان ...

    |

    سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید نقشه راهی را به منظور بسترسازی مقرراتی برای ارائه به دولت با هدف رفع هم‌پوشانی‌ها و عملیاتی کردن و تحقق احکام برنامه هفتم توسعه ، تنظیم ، فاز‌بندی و زمان‌بندی کند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در ششمین نشست از سلسله نشست‌های شورای سیاست‌گذاری ، هماهنگی و تحول حمل و نقل کشور ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت ...

    |

    برای شناخت دقیق مسئله و شناسایی راهکارهای اجرایی کاهش تصادفات لازم است از تشکل‌های حرفه‌ای ، سازمان‌های مردم نهاد ، دانشگاه‌ها ، انجمن‌ها و نمایندگان اصناف که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مربوطه کار کرده‌اند ، نظر سنجی و بر این‌ اساس برنامه عملیاتی ارتقای ایمنی راه‌ها ...

    |

    موضوع ترانزیت بسیار مهم است و تغییرات سیاسی که در روسیه شکل گرفته فرصت مناسبی برای کشور ایران است و افق‌ها را باید بسیار بیشتر از وضعیت کنونی در نظر بگیریم ؛ چرا که بسیاری از کشورها علاقه‌مند به ترانزیت از طریق ایران‌اند . اتصال کریدورهای مجاور را نیز باید در دستور کار قرار ...

    |

    نظرات کاربران