در حال بارگذاری ...
  • تکمیل روشنایی ۵ کیلومتر از جاده های استان خراسان جنوبی برای افزایش ایمنی

    روشنایی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی از جمله عوامل مهم در ارتقا ایمنی تردد ، به ویژه در ساعات تاریکی شب و در شرایط جوی نامساعد است . این امر با کاهش چشمگیر تصادفات رانندگی ، افزایش هوشیاری رانندگان و بهبود دید آنها در جاده‌ها نقش‌آفرینی می‌کند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی از تکمیل ۵ کیلومتر پروژه روشنایی محورهای خراسان جنوبی برای افزایش ایمنی خبر داد .

    محمد فدوی گفت : در جهت ارتقا محورهای استان بالاخص تقاطع‌های دارای تصادفات و مقاطع مه گیر ، طی سال جاری بیش از ۵ کیلومتر به روشنایی جاده‌ای استان افزوده شده است . همچنین در راستای ارتقا ایمنی تردد در محورهای استان ، ۵ کیلومتر روشنایی دیگر در حال انجام است که تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد .

    فدوی تصریح کرد : روشنایی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی از جمله عوامل مهم در ارتقا ایمنی تردد ، به ویژه در ساعات تاریکی شب و در شرایط جوی نامساعد است . این امر با کاهش چشمگیر تصادفات رانندگی ، افزایش هوشیاری رانندگان و بهبود دید آنها در جاده‌ها نقش‌آفرینی می‌کند .

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد : تلاش این اداره کل برای تامین روشنایی محورهای مختلف در سراسر استان، در راستای توجه به ایمنی تردد و پاسخگویی به مطالبات مردمی صورت می‌گیرد .




    مطالب مرتبط

    نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع‌بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ ، ۱۲ و ۱۴ استانی ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رای لازم صادر شود .

    |

    هم اینک با هماهنگی پلیس راه ، کار آشکارسازی تمام نقاط پرحادثه در استان انجام شده و گشت‌های محسوس و نامحسوس مشترک پلیس و راهداری نیز در محورهای استان فعال‌اند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین از انجام ۷۶ کیلومتر عملیات شانه سازی در راه‌های این شهرستان ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، عملیات احداث آشیانه ماشین آلات راهداری در شهرستان‌های انار ، رابر ، فهرج ، سیرجان و اداره ماشین آلات مرکز استان کرمان ...

    |

    افزایش ایمنی تردد ، دید کافی در شب ، کنترل ترافیک ، تسهیل رفت‌وآمد و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی از مزایای اجرای طرح خط‌کشی جاده‌ها است .

    |

    نظرات کاربران