در حال بارگذاری ...
  • تاکید مدیرکل فرودگاه‌ های خراسان‌رضوی بر عدم فروش بلیت سفر اربعین در فرودگاه مشهد

    تا این لحظه ، ۹۷ پرواز فوق‌العاده ویژه زوار حسینی در مسیرهای نجف و بغداد برقرار شده است و احتمال افزایش این پروازها نیز وجود دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی بر عدم فروش بلیت‌های سفر اربعین‌حسینی در داخل فرودگاه بین‌المللی شهید‌ هاشمی‌نژاد مشهد تاکید کرد .

    محمود امانی‌بنی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای پروازهای اربعین از هفته‌های گذشته در فرودگاه‌ بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد آغاز شده است ، اظهار داشت : در فرودگاه بین‌المللی مشهد علاوه بر هماهنگی پروازهای استانی به عتبات ، هماهنگی برای پروازهای فرودگاه‌های مرزی از جمله اهواز ، آبادان ، کرمانشاه و ایلام انجام شده است .

    مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه رویکرد امسال فرودگاه‌های استان در تقویت پروازهای اربعین ، استفاده از ناوگان بزرگ‌تر با صندلی مسافری بیشتر است ، افزود : تا این لحظه ، ۹۷ پرواز فوق‌العاده ویژه زوار حسینی در مسیرهای نجف و بغداد برقرار شده است و احتمال افزایش این پروازها نیز وجود دارد .

    امانی‌بنی ضمن بیان این مطلب که قیمت بلیت پرواز‌های رفت و برگشت مشهد به نجف و بغداد توسط سازمان هواپیمایی کشوری است ، خاطرنشان کرد : شهروندان و زائران توجه داشته باشند که در داخل فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس هیچ برنامه‌ای برای فروش بلیت سفر اربعین وجود ندارد و فروش بلیت صرفاً از طریق سایت‌های اینترنتی ، شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام می‌شود .




    مطالب مرتبط

    مشهدمقدس همواره در طول سال پذیرای زائران و مشتاقان حضرت علی (ع) ، امام حسین (ع) و علی‌بن موسی الرضا (ع) است اما امسال پیش‌بینی می‌شود، در عملیات اربعین‌حسینی شاهد افزایش پروازها و تعداد زوار حسینی باشیم .

    |

    با برنامه ریزی‌های انجام شده در این ایام شرایط برای تهیه بلیت سفر به حرم مطهر امام رضا(ع) از تمام فرودگاه‌های کشور برای زائران آن حضرت مهیا بود و با اجرای سیستم نظارت کامل ، بلیت در داخل فرودگاه‌های کشور با نرخ مصوب به مسافران و زائران عرضه شد .

    |

    در این بازه زمانی ۷۹۳ پرواز ورودی داخلی با ۱۰۸ هزار و ۳۷۱ مسافر و ۷۸۸ مسافر خروجی داخلی با ۱۰۷ هزار و ۴۳۳ در فرودگاه مشهد ثبت شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ثبت رکورد انجام پروازهای فرودگاه مشهد مقدس در روز شهادت امام رضا (ع) با انجام ۲۴۱ پرواز خبر ...

    |

    آمار پروازهای فرودگاه مهرآباد در عملیات اربعین سال جاری نسبت به سال گذشته ، در حوزه پرواز ۵۸ درصد و در بخش جابه‌جایی مسافر ۲۵ درصد رشد داشته است .

    |

    نظرات کاربران