در حال بارگذاری ...

اعزام و پذیرش ۱۵ هزار زائر اربعین حسینی با انجام ۱۰۰ پرواز در فرودگاه مهرآباد

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مرادی عضو هیات مدیره و راهبر مهراباد از اعزام و پذیرش بیش از ۱۵ هزار زائر اربعین از فرودگاه بین المللی مهرآباد تا امروز ۳۰ مردادماه خبر داد .

ابراهیم مرادی عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت : با همت همکارانم در جای جای فرودگاه بین المللی مهرآباد و با همدلی بی نظیر تمام بخش های کشوری ، نظامی ، انتظامی و امنیتی (پلیس ، سپاه ، واجا ، گذرنامه و ...) پروازهای فوق‌العاده به صورت رفت و برگشت در مسیر تهران - نجف ، بغداد - تهران برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از ترمینال یک فرودگاه بین المللی مهرآباد تا پایان ۱۰ شهریورماه انجام می گردد .

از تاریخ ۱۴ تا ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ در مهرآباد با انجام ۱۰۰ پرواز رفت و برگشت ، حدود ۱۵ هزار و ۱۸۶ زائر جابه جا شده اند .

از تمام زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام درخواست دارم خدمتگزاران خود در فرودگاه مهرآباد را نزد امام شهید و یاران بزرگوارش یاد کنند .




مطالب مرتبط

آمار پروازهای فرودگاه مهرآباد در عملیات اربعین سال جاری نسبت به سال گذشته ، در حوزه پرواز ۵۸ درصد و در بخش جابه‌جایی مسافر ۲۵ درصد رشد داشته است .

|

پل‌های تلسکوپی در ترمینال‌های ۱ و ۲ اجرا شده‌اند و روزانه بیش از ۶۵ هواپیما برای عملیات اعزام و پذیرش به آنها متصل می شوند که تقریبا ۲۰ درصد پروازهای روزانه مهرآباد است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نشست خبری اظهار داشت : دو فرودگاه داشتیم که تا کنون نیمه ...

|

در سال ۱۴۰۲ حدود ۸.۵ همت سودآوری برای شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور به ثبت رسید که این بیشترین سود کسب شده در تاریخ این شرکت به شمار می‌رود . اکنون در مرحله تهیه اسناد مناقصه‌ایم که یک ترمینال مدرن برای فرودگاه مهرآباد با منابع داخلی شرکت فرودگاه‌ها که برابر با ۳۰ همت ...

|

سرویس تقرب پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) توسط واحد رادار فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود که انجام این پروژه ، بر عملکرد این واحد نیز تاثیر خواهد داشت .

|

نظرات کاربران