در حال بارگذاری ...
  • ساخت تعداد ۱۴۴ عدد نیوجرسی ۶ متری بزرگراه چهارخطه دیر - بوشهر

    این پروژه به طول ۲۵ کیلومتر در محدوده کیلومتر ۰۰۰+۱۷۲ (محدوده تقاطع چاه تلخ) الی کیلومتراژ ۰۰۰+۱۴۷ (محدوده بعد از جاده باشی) و به تعداد ۵۰۰۰ عدد ، شامل قطعات بتنی روشنایی ، شیب‌دار و ۶ متری بوده که تاکنون ساخت تعداد ۱۴۴ عدد نیوجرسی ۶ متری انجام شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، کارشناس اداره نظارت بر ساخت راه‌های راه و شهرسازی بوشهر گفت : تاکنون ۱۴۴ عدد نیوجرسی ۶ متری در محدوده تقاطع چاه تلح و جاده باشی بزرگراه چهارخطه دیر - بوشهر ساخته شده است .

    ابوذر پوربهی کارشناس اداره نظارت بر ساخت راه‌ها راه و شهرسازی استان بوشهر در بازدید از پروژه عملیات اجرایی تهیه و حمل و نصب قطعات بتنی جدا کننده مفصلی بزرگراه چهارخطه دیر - بوشهر ، اظهار کرد : اکنون ۱۴۴ عدد نیوجریسی ۶ متری در محدوده تقاطع چاه تلح و جاده باشی بزرگراه چهارخطه دیر - بوشهر ساخته شده است .

    پوربهی افزود : این پروژه به طول ۲۵ کیلومتر در محدوده کیلومتر ۰۰۰+۱۷۲ (محدوده تقاطع چاه تلخ) الی کیلومتراژ ۰۰۰+۱۴۷ (محدوده بعد از جاده باشی) و به تعداد ۵۰۰۰ عدد ، شامل قطعات بتنی روشنایی ، شیب‌دار و ۶ متری بوده که تاکنون ساخت تعداد ۱۴۴ عدد نیوجرسی ۶ متری انجام شده است .

    وی بیان کرد : ماشین آلات فعال در کارگاه شامل یک دستگاه بچینگ پلانت ، یک دستگاه لودر ، یک دستگاه جرثقیل ثابت ۲۵ تنی و کامیونی ۱۵ تنی و دو دستگاه ویبراتور همچنین یک دستگاه قیچی برقی آرماتور است .




    مطالب مرتبط

    با توجه به تردد سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر در جاده‌های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات ، یکی از راه‌های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده‌ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است .

    |

    در راستای افزایش ایمنی راه‌های شریانی ، اصلی ، فرعی و روستایی استان علاوه بر نصب نیوجرسی در راه‌های دوخطه چسبیده به هم ، در نقاط پرتگاهی ، قوس‌های تند و... نیز به صورت مقطعی حفاظ بتنی اجرا و نصب می شود .

    |

    برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای دو برابر آسفالت در سطح جاده‌های کشور در مقایسه با سال گذشته انجام شده و در حال ابلاغ مجوزها و اعتبارات به استان‌ها هستیم .

    |

    با توجه به تردد سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر در جاده‌های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات ، یکی از راه‌های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده‌ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است . 

    |

    با توجه به اینکه خط کشی یکی از تأثیرگذارترین اقدامات در خصوص ایمن‌سازی ، آشکارسازی و کاهش تصادفات جاده‌ای است ، در این مدت ۲۳۳ کیلومتر از محورهای خوی خط کشی شد .

    |

    نظرات کاربران