در حال بارگذاری ...
  • تخصیص ۲۰۰۰ میلیارد تومان به راه‌آهن اردبیل - میانه در دولت سیزدهم

    در دولت سیزدهم بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان از منابع مختلف به پروژه راه‌آهن اردبیل تخصیص یافت که هم اکنون بیش از ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد . راه آهن اردبیل - میانه قرار بود امسال به بهره برداری برسد اما به دلیل شهادت رئیس جمهوری به تعویق افتاد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو کمیسیون عمران مجلس اقدامات وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم را قابل تقدیر خواند و به تامین زمین برای بیش از ۲ میلیون واحد مسکونی ، اقدام به ساخت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی و تخصیص ۲ هزار میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن اردبیل به میانه اشاره کرد .

    صدیف بدری با اشاره به عملکرد این وزارتخانه در دولت سیزدهم اظهار کرد : عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه زیرساخت و حمل‌ونقل قابل دفاع است و در بخش مسکن برای بیش از ۲ میلیون واحد مسکونی در طول سه سال گذشته زمین تامین شده که رقم قابل توجهی است .

    وی افزود : همچنین بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در دست ساخت قرار دارد که البته مشکلات و موانع واقع در مسیر ساخت این واحدها بین دستگاهی و مربوط به وظایف سایر بخش‌های مرتبط با تامین منابع مالی و ... است .

    نماینده مردم اردبیل ، سرعین ، نمین و نیر در ادامه بیان کرد : در دولت سیزدهم بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان از منابع مختلف به پروژه راه‌آهن اردبیل تخصیص یافت که هم اکنون بیش از ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد . راه آهن اردبیل - میانه قرار بود امسال به بهره برداری برسد اما به دلیل شهادت رئیس جمهوری به تعویق افتاد .

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود : عملکرد این وزارتخانه در زمینه رفع نقاط حادثه خیز و بهسازی راه‌ها و همچنین نوسازی ناوگان ریلی نیز قابل دفاع است .




    مطالب مرتبط

    دولت و مجلس باید در حوزه ایمنی راه‌ها و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی از منابع مختلف استفاده کنند .

    |

    مقایسه عملکرد پنج ماهه نخست سال جاری با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ ، کاهش ۴ درصدی را نشان می‌دهد ، اما افزایش چشمگیر ترانزیت نسبت به سال ۱۴۰۲ ، نوید دهنده رونق این بخش در سال‌های آتی است . از ۷۷۳ هزار تن کالای ترانزیت شده در سال جاری ، ۶۳۷ هزار تن به کالاهای غیرنفتی و ۱۳۶ هزار تن به ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در وزارت راه و شهرسازی برای نخستین بار رییس مرکز ارتباطات از میان بانوان دانش آموخته رشته ارتباطات منصوب و پیش از ادغام دو ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، امین ترفع با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان سرپرست مرکز امور بین‌الملل وزارت راه و شهرسازی منصوب شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رضا انجم‌شعاع با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی شد .

    |

    نظرات کاربران