در حال بارگذاری ...

تحول بخش ترانزیت در وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم

نسبت به سابق جهش قابل توجهی در بخش ترانزیت اتفاق افتاد و شاهد آن بودیم که رکوردشکنی‌هایی در این زمینه رخ داد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با با اشاره به این که وزارت راه و شهرسازی در کل وزارتخانه موفقی بوده است ، از تحول بخش ترانزیت کشور در وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم خبر داد .

علی‌اکبر علیزاده برمی در خصوص عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم ، اظهار کرد : در طول وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم ، توجه ویژه به کریدورهای کشور، جهشی را در مسیرهای ترانزیتی کشور ایجاد کرد .

وی افزود : همچنین از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به گسترش خطوط ریلی موجود در کشور اشاره کرد که در این راستا گام‌های مطلوبی برداشته شده است .

این نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص سایر اقدامات وزارت راه و شهرسازی توضیح داد : در بخش هوایی نیز وزارت راه و شهرسازی تحولاتی جدی را رقم زده است .

علیزاده با اشاره به این که وزارت راه و شهرسازی در کل وزارتخانه موفقی بوده است ، اظهار کرد : نسبت به سابق جهش قابل توجهی در بخش ترانزیت اتفاق افتاد و شاهد آن بودیم که رکوردشکنی‌هایی در این زمینه رخ داد .




مطالب مرتبط

مقایسه عملکرد پنج ماهه نخست سال جاری با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ ، کاهش ۴ درصدی را نشان می‌دهد ، اما افزایش چشمگیر ترانزیت نسبت به سال ۱۴۰۲ ، نوید دهنده رونق این بخش در سال‌های آتی است . از ۷۷۳ هزار تن کالای ترانزیت شده در سال جاری ، ۶۳۷ هزار تن به کالاهای غیرنفتی و ۱۳۶ هزار تن به ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در وزارت راه و شهرسازی برای نخستین بار رییس مرکز ارتباطات از میان بانوان دانش آموخته رشته ارتباطات منصوب و پیش از ادغام دو ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، امین ترفع با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان سرپرست مرکز امور بین‌الملل وزارت راه و شهرسازی منصوب شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رضا انجم‌شعاع با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی شد .

|

نظارت بازرسی راه و شهرسازی استان ایلام در پایانه برکت تا برگشت آخرین زائر اربعین از این پایانه به مقصد ادامه دارد .

|

نظرات کاربران