در حال بارگذاری ...

آمادگی پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان جهت پذیرایی از زوار پاکستانی اربعین حسینی

سال گذشته بیش از ۸۰ هزار نفر زائر از پایانه‌های مرزی میرجاوه و ریمدان در سیستان و بلوچستان جهت مراسم اربعین حسینی از کشور پاکستان وارد کشور شدند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل دفتر بازرسی وزارت راه و شهرسازی در بازدید از پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان گفت : پایانه‌های مرزی میرجاوه و ریمدان در سیستان و بلوچستان آماده پذیرایی از زوار پاکستانی اربعین حسینی هستند . 

حسین مذنب در بازدید از آخرین وضعیت زیرساخت‌های پایانه مرزی میرجاوه گفت : اقدامات خوبی در پایانه مرزی میرجاوه از جمله طرح توسعه سالن مسافری ، سیستم‌های خنک کننده ، مه پاش ، آیس بانک‌ها و نصب سایبان‌ها جهت رفاه بیشتر زوار پاکستانی اربعین حسینی فراهم شده است . 

وی با اشاره به اینکه هماهنگی لازم با همه دستگاه‌های اجرایی در پایانه‌های مرزی صورت گرفته تا زائران ورودی به کشور بدون توقف و معطلی کارهای خروج را انجام دهند ، گفت : پیش بینی شده امسال حدود ۱۰۰ هزار زائر پاکستانی از طریق پایانه‌های مرزی میرجاوه و ریمدان جهت مراسم اربعین حسینی وارد کشور شوند .

شایان ذکر است سال گذشته بیش از ۸۰ هزار نفر زائر از پایانه‌های مرزی میرجاوه و ریمدان در سیستان و بلوچستان جهت مراسم اربعین حسینی از کشور پاکستان وارد کشور شدند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۹۴۶۱ زائر اربعین با ۸۶ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به نجف اشرف اعزام و پذیرش شدند .

|

فضاآرایی فرودگاه بین‌المللی مشهد و نیز اجرای برنامه‌های فرهنگی اعم از تئاتر خیابانی ، اجرای سرود در محل ترمینال‌های داخلی و خروجی مسافران خارجی فرودگاه مشهد از دیگر تمهیدات این فرودگاه در استقبال از زوار رضوی است .

|

موکب‌داران عراقی که از هفته گذشته وارد کشورمان شده‌اند ، کار خود را برای برپایی موکب در اطراف حرم مطهر امام هشتم شیعیان آغاز کرده‌اند و تا روز ۱۴ شهریورماه امسال از عزاداران امام رضا(ع) در اطراف حرم پذیرایی خواهند کرد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ ۴۲ درصد از زائران خراسان شمالی در ایام اربعین امسال با وسیله نقلیه شخصی عازم عتبات عالیات شدند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت : از ابتدای طرح جابه جایی زائرین اربعین حسینی تاکنون ۲۰ هزار و ۹۱ زائر هم استانی ...

|

نظرات کاربران