در حال بارگذاری ...
  • رشد چشمگیر مسافر و پروازهای خارجی در فرودگاه تبریز

    اکنون ۱۵ شرکت هواپیمایی داخلی و ۲ شرکت هواپیمایی خارجی پروازهای فرودگاه تبریز را در ۹ مسیر داخلی و ۶ مسیر خارجی انجام می دهند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در تیر ماه امسال تعداد ۱۳۴ هزار و ۲۰۰ مسافر داخلی و خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز اعزام و پذیرش شده‌اند که این میزان نشان از رشدی ۱۱ درصدی نسبت به ماه پیش (خرداد ۱۴۰۳) دارد . در بخش پروازهای خارجی شاهد رشد ۱۴ درصدی نسبت به خرداد ماه بوده‌ایم .

    رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت :​ این تعداد مسافر با یک هزا و ۱۰۱ پرواز در فرودگاه تبریز اعزام و پذیرش شدند که سهم پروازهای داخلی ۸۳۸ پرواز و پروازهای خارجی ۲۶۳ پرواز بوده است که در بخش پروازهای خارجی شاهد رشد ۱۴ درصدی نسبت به خرداد ماه هستیم .

    وی افزود : میزان ارسال و پذیرش بار در تیرماه نیز یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۹۶۰ کیلوگرم بوده است .

    لازم به ذکر است  اکنون ۱۵ شرکت هواپیمایی داخلی و ۲ شرکت هواپیمایی خارجی پروازهای فرودگاه تبریز را در ۹ مسیر داخلی و ۶ مسیر خارجی انجام می دهند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ برنامه مرحله نخست پروازهای ویژه اربعین حسینی از فرودگاه تبریز اعلام شد . رامین ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پروازهای مسیر ایروان از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می‌شوند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس گفت : در راستای الزامات سازمان هواپیمایی کشوری برای عملیاتی شدن فرودگاه شهدای زرقان ، دو ...

    |

    پدافند غیرعامل درصدد شناسایی آسیب‌ها و مخاطرات برای پیشگیری و کاهش این رخدادها و به تبع آن ، استمرار خدمات‌رسانی مطلوب فرودگاه‌ها در مواقع بحرانی است .

    |

    در این روز مقرر شده با برگزاری آیین بزرگداشتی از خدمات مدیران اسبق و فعالان پیشکسوت عرصه‌های بازرگانی فرودگاه‌ها قدردانی و همزمان با این مراسم از عملکرد فرودگاه‌های برتر در بخش‌های مختلف مرتبط با حوزه‌های مختلف بازرگانی فرودگاهی ، تجلیل شود .

    |

    نظرات کاربران