در حال بارگذاری ...

رشد چشمگیر مسافر و پروازهای خارجی در فرودگاه تبریز

اکنون ۱۵ شرکت هواپیمایی داخلی و ۲ شرکت هواپیمایی خارجی پروازهای فرودگاه تبریز را در ۹ مسیر داخلی و ۶ مسیر خارجی انجام می دهند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در تیر ماه امسال تعداد ۱۳۴ هزار و ۲۰۰ مسافر داخلی و خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز اعزام و پذیرش شده‌اند که این میزان نشان از رشدی ۱۱ درصدی نسبت به ماه پیش (خرداد ۱۴۰۳) دارد . در بخش پروازهای خارجی شاهد رشد ۱۴ درصدی نسبت به خرداد ماه بوده‌ایم .

رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت :​ این تعداد مسافر با یک هزا و ۱۰۱ پرواز در فرودگاه تبریز اعزام و پذیرش شدند که سهم پروازهای داخلی ۸۳۸ پرواز و پروازهای خارجی ۲۶۳ پرواز بوده است که در بخش پروازهای خارجی شاهد رشد ۱۴ درصدی نسبت به خرداد ماه هستیم .

وی افزود : میزان ارسال و پذیرش بار در تیرماه نیز یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۹۶۰ کیلوگرم بوده است .

لازم به ذکر است  اکنون ۱۵ شرکت هواپیمایی داخلی و ۲ شرکت هواپیمایی خارجی پروازهای فرودگاه تبریز را در ۹ مسیر داخلی و ۶ مسیر خارجی انجام می دهند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ برنامه مرحله نخست پروازهای ویژه اربعین حسینی از فرودگاه تبریز اعلام شد . رامین ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پروازهای مسیر ایروان از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می‌شوند .

|

بدنه حوزه بازرگانی شرکت فرودگاه‌ها از غنای کارشناسی بالایی برخوردار است و این جایگاه شایسته دفتر بازرگانی را در شرکت فرودگاه‌ها نشان می‌دهد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی ، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت : کارشناسان بازرگانی در ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ دوره آموزشی تئوری و عملی بازآموزی آتش نشانی با حضور هفت نفر از کارشناسان واحد آتش‌نشانی و هدایت زمینی هواپیمای ...

|

نظرات کاربران