در حال بارگذاری ...
  • آغاز فعالیت تاکسی‌های برقی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

    مسافت پیمایش این خودرو پس از هر بار شارژ ۲۳۰ کیلومتر است . در حال حاضر هفت دستگاه تاکسی در ناوگان یکی از شرکت‌های تحت قرارداد ، قرار گرفته که در صورت کسب رضایتمندی مسافران در آینده نزدیک تعداد بیشتری به ناوگان تاکسیرانی شهر فرودگاهی اضافه می‌شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون بهره‌برداری فرودگاهی از به کارگیری ۷ دستگاه تاکسی برقی با ظرفیت ۴ نفر سرنشین در شرکت‌های تاکسیرانی تحت قرارداد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خبر داد .

    محمدرضا فردی گفت : نوع خودرو جک سواری و نوع سوخت آن تماماً برقی است .

    فردی اظهار کرد : مسافت پیمایش این خودرو پس از هر بار شارژ ۲۳۰ کیلومتر است . در حال حاضر هفت دستگاه تاکسی در ناوگان یکی از شرکت‌های تحت قرارداد ، قرار گرفته که در صورت کسب رضایتمندی مسافران در آینده نزدیک تعداد بیشتری به ناوگان تاکسیرانی شهر فرودگاهی اضافه می‌شود .

    معاون بهره‌برداری فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت : در سطح شهر تهران ۹۰ ایستگاه شارژ خودرو برقی وجود دارد و این خودرو که به عنوان تاکسی انتخاب شده است شارژر همراه نیز دارد و در برنامه داریم که جایگاه شارژ مخصوص ماشین‌های برقی در شهر فرودگاهی از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ایجاد کنیم .

    فردی خاطرنشان کرد : در دنیای امروز فرودگاه‌ها به عنوان یک محیط مدرن خصوصاً در حوزه حمل و نقل شناخته می‌شوند لذا شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نیز هم‌زمان با آغاز طرح‌های هوشمندسازی ، استفاده از حمل و نقل پاک و دوستدار محیط زیست را در دستور کار قرار داده است .

    گفتنی است ؛ پیش از این نیز در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بخشی از حمل‌ونقل مسافر با خودروهای هیبرید و نیمه هیبرید انجام می‌شد و هم اکنون ظرفیت استفاده از تاکسی برقی نیز تقویت می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، دفتر ارتباطات ، اطلاع رسانی و امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مسافران محترم به ...

    |

    سال ۸۴ فاز اول این فرودگاه به بهره برداری رسید و اواخر سال ۱۴۰۲ به این رسیدیم که فاز یک فرودگاه امام به سرانجام رسیده است ، به همین خاطر عملیات اجرایی فاز دو در دستور کار قرار گرفت . در برنامه پنجم و ششم قرار شد فرودگاه به عنوان هاب اول بار و هاب دوم مسافر در منطقه قرار گیرد اما ...

    |

    امسال دو هزار و ۴۰۰ سرویس اتوبوسی برای زائران پایانی صفر پیش بینی شده است ، پارسال ۶۰۰ هزار مسافر با این ناوگان در مسیر مشهد جابه‌جا شد که این آمار در سال جاری به ۶۵۰ هزار زائر خواهد رسید .

    |

    در حال حاضر روزانه بین ٢٠٠ تا ٢٥٠ پرواز خارجی از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در حال انجام است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به مناسبت برگزاری موفق ، ماندگار و بی ...

    |

    نظرات کاربران