در حال بارگذاری ...
  • تاکید بر نظارت بر نرخ حمل و نقل زائران اربعین حسینی در خراسان جنوبی

    با توجه به تقاضای بالای سفر به عتبات عالیات ، این امر باید با برنامه‌ریزی دقیق و نظارت مستمر کنترل شود . طی دو سال گذشته برنامه ریزی های مجموعه حمل و نقل جاده ای استان ، در اعزام زائرین اربعین خوب بوده و مشکل خاصی برای اعزام مسافرین نداشتیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در جلسه بررسی خدمات حمل و نقل اربعین حسینی خراسان جنوبی بر نظارت نرخ حمل و نقل زائرین اربعین تاکید شد .

    علیرضا عباس‌زاده ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ، در جلسه بررسی خدمات حمل و نقل اربعین حسینی ، با اشاره به آمادگی زائران برای پرداخت هزینه‌های سفر ، از مسئولان خواست تا در تعیین نرخ‌ها ، وضعیت اقتصادی زائران را نیز در نظر بگیرند .

    به گفته‌ عباس‌زاده ، با توجه به تقاضای بالای سفر به عتبات عالیات ، این امر باید با برنامه‌ریزی دقیق و نظارت مستمر کنترل شود . طی دو سال گذشته برنامه ریزی های مجموعه حمل و نقل جاده ای استان ، در اعزام زائرین اربعین خوب بوده و مشکل خاصی برای اعزام مسافرین نداشتیم .

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی همچنین بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان حمل و نقل استان و سایر سازمان‌ها تاکید کرد . کمیته کنترل و نظارت بر اتوبوس های اعزامی تعیین تا بر مجموعه حمل و نقل مسافربری و کاروان بر ها نظارت شود .

    اسداله جلال‌زاده ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه نرخ‌های حمل و نقل با توجه به نظرات اصناف و پس از جلسات متعدد تعیین شده است ، تاکید کرد : هرگونه قرارداد خارج از نرخ مصوب ، تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد .

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ضمن اشاره به اینکه برای تکمیل ظرفیت رانندگان ، از رانندگان بازنشسته و کامیونی نیز استفاده خواهد شد ، یادآور شد : کاروان‌های اربعین نیز موظف شوند تا قراردادهای خود را به صورت رفت و برگشت و با تایید انجمن‌های مسافربری منعقد کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۹۴۶۱ زائر اربعین با ۸۶ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به نجف اشرف اعزام و پذیرش شدند .

    |

    فضاآرایی فرودگاه بین‌المللی مشهد و نیز اجرای برنامه‌های فرهنگی اعم از تئاتر خیابانی ، اجرای سرود در محل ترمینال‌های داخلی و خروجی مسافران خارجی فرودگاه مشهد از دیگر تمهیدات این فرودگاه در استقبال از زوار رضوی است .

    |

    موکب‌داران عراقی که از هفته گذشته وارد کشورمان شده‌اند ، کار خود را برای برپایی موکب در اطراف حرم مطهر امام هشتم شیعیان آغاز کرده‌اند و تا روز ۱۴ شهریورماه امسال از عزاداران امام رضا(ع) در اطراف حرم پذیرایی خواهند کرد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ ۴۲ درصد از زائران خراسان شمالی در ایام اربعین امسال با وسیله نقلیه شخصی عازم عتبات عالیات شدند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت : از ابتدای طرح جابه جایی زائرین اربعین حسینی تاکنون ۲۰ هزار و ۹۱ زائر هم استانی ...

    |

    نظرات کاربران