در حال بارگذاری ...
  • با حمایت راه آهن بارقه‌های امید به قطارهای پنج ستاره برگشت

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی با اشاره به اینکه رویکرد کلان و همیشگی سیاستگذار برای عدم انتقال بار مالی به مسافران برای شرکت های حمل و نقل ریلی ستودنی است گفت : تنها راه رفع دغدغه دولتمردان اتخاذ تدابیری است که با اصلاح تدریجی قیمت ها ، امکان تشکیل سرمایه مجدد در شرکت های حمل و نقل ریلی و افزایش عرضه خدمات را فراهم سازد .

    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سهم قطارهای ۵ ستاره از ناوگان ریلی کشور بین ۶ الی ٧ درصد است که تنها شرکت فدک تمام واگن‌های مسافری آن ۵ ستاره بوده که ۱۳۳ واگن ۵ ستاره آن ١٠٠ واگن در سیر هستند گفت : ۳۳ واگن در حال بازسازی هستند که برای بازسازی ناوگان نیاز به نقدینگی است که بخشی از این نقدینگی از محل تعدیل قیمت‌ها به دست می‌آید .

     

     

     

     

     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    طبق برنامه ترانزیت در کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب به ۴۰ میلیون تن دست خواهیم یافت که نیازمند تقویت زیرساخت های ریلی و تسهیل تردد در مبادی ورودی و خروجی است .

    |

    امسال در محیط ایستگاه‌های راه آهن تمهیدات نوروزی خوبی همچون سال های گذشته پیش بینی شده است و تلاش شده تا بهتر از سال های قبل باشد .

    |

    برای دستیابی به اهداف برنامه پنج ساله هفتم ، ۵۵۰ دستگاه لکوموتیو کم داریم هرچند برای رسیدن به افق ۳۰ درصد حمل بار کشور ، تعداد ناوگان بیشتری نیاز داریم .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، قائم مقام راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، از افزایش ۱۰ درصدی ظرفیت صندلی قطارها برای ایام پیک نوروز ۱۴۰۴ خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پس از بازدید مدیرعامل شرکت راه آهن از مرز ریلی مشترک سرخس ایران و ترکمنستان و شناسایی ظرفیت ها و گلوگاه های مرز سرخس ، در روز ...

    |

    نظرات کاربران