در حال بارگذاری ...
  • رشد ۱۶ و ۱۴ درصدی راه‌آهن شرق در بارگیری و تن کیلومتر

    مبحث تن کیلومتر ارتباطی مستقیم با درآمد راه‌آهن دارد و همچنین شاخص بارگیری ، نشان‌دهنده میزان پاسخگویی راه‌آهن به تقاضای مشتریان است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه‌آهن شرق از رشد ۱۶ و ۱۴ درصدی راه‌آهن شرق در بارگیری و تن کیلومتر خبر داد .

    علی حکامی با بیان اینکه دو موضوع بارگیری و تن کیلومتر از مهم‌ترین شاخص‌های راه‌آهن هستند ، گفت : راه‌آهن شرق در سه‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ ، ۱۶ درصد در حوزه بارگیری و ۱۴ درصد نیز در شاخص تن کیلومتر رشد داشته است .

    مدیرکل راه‌آهن شرق گفت : مبحث تن کیلومتر ارتباطی مستقیم با درآمد راه‌آهن دارد و همچنین شاخص بارگیری ، نشان‌دهنده میزان پاسخگویی راه‌آهن به تقاضای مشتریان است .

    حکامی راه‌آهن شرق را به‌عنوان قطب معادن کشور معرفی کرد و افزود : یک مسیر ریلی از ایستگاه سنگان تا ایستگاه میاندشت برای حمل بار فولاد اهواز و تأمین بار ذوب‌آهن اصفهان در نظر گرفته شده است .

    وی با بیان اینکه ایمنی را به‌ طور جدی در راه‌آهن شرق دنبال می‌کنیم ، گفت : راه‌آهن شرق در شاخص‌های ایمنی در سال ۱۴۰۲ به‌عنوان ناحیه برتر مقام سوم را کسب کرد .




    مطالب مرتبط

    سرباره یک محصول جانبی در فرایند تولید مذاب فلزی کارخانه‌های آهن و فولاد است و شامل اکسیدهای فلزی و غیرفلزی است . در حدود ۲۰ الی ۲۵ درصد وزنی از مذاب آهن تولیدی ، سرباره به وجود می‌آید . با توجه به مشخصه‌های فنی سرباره اعم از وزن بالا برای سرباره‌ای فولاد و... امکان استفاده از ...

    |

    نظرات کاربران