در حال بارگذاری ...
  • جابجایی یک میلیون و ۵۲۳ هزار تن کالا از استان اردبیل طی چهار ماه گذشته

    ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل‌ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت : یک میلیون و۵۲۳ هزار تن کالا در چهار ماهه گذشته از استان اردبیل جابه‌جا شده است .

    کلیم اله وثوقی در بازدید از شرکت‌های حمل‌ونقل کالا در شهرستان اردبیل گفت : در ۴ ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل که یک میلیون و ۳۸۰ هزار تن کالا از استان جابه‌جا شده بود افزایش ۱۰ درصدی را شاهد هستیم .

    وی عمده کالاهای جابه‌جا شده را سیمان فله‌ای و کیسه‌ای ، انواع بنزین ، آب معدنی ، سیب زمینی ، سیر ، مصالح ساختمانی ، شمش آهن ، گندم و گازوئیل برشمرد و افزود : در مدت یاد شده ۱۰۲ هزار و ۹۶۹ برگ بارنامه نیز در استان صادر شده است .

    مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت : در صدور بار نامه نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۹۹ هزار برگ بارنامه صادر شده بود در ۴ ماهه گذشته ۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد . در ۴ ماهه گذشته ۶۴۶ هزار تن کالا از شهرستان اردبیل ، ۴۳۴ هزار تن کالا از شهرستان نمین ، ۱۵۱ هزار تن کالا از شهرستان پارس آباد ، ۶۳ هزار تن کالا از شهرستان خلخال ، ۹۹ هزار تن کالا از شهرستان بیله سوار ، ۳۷ هزار تن کالا از شهرستان اصلاندوز ، ۵۳ هزار تن کالا از شهرستان مشگین شهر و ۴۰ هزار تن کالا از شهرستان گرمی جابه‌جا شده است .

    عضو شورای اداری استان اردبیل در مدت یاد شده افزایش ۹ درصدی صدور بارنامه در شهرستان بیله سوار را یادآور شد و اظهار کرد : در مدت مشابه سال قبل ۴ هزار و ۵۲۶ برگ بارنامه در این شهرستان صادرشده بود که در ۴ ماهه گذشته این رقم ۵ هزار برگ بارنامه است .

    وی همچنین در ۴ ماهه گذشته از افزایش ۵۶ درصدی جابه‌جایی کالا در شهرستان مشگین شهر خبر داد و گفت : در ۴ ماهه سال قبل ۳۴ هزار تن کالا از این شهرستان جابه‌جا شده بود که در ۴ ماهه گذشته این رقم ۵۳ هزار تن بود .

    وثوقی فعالیت ۹۰ شرکت حمل و نقل کالا را در استان اردبیل یادآور شد و افزود : ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل‌ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند .

    وی از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود .




    مطالب مرتبط

    ۱۴۲ شرکت حمل‌ونقل و شعبات در سطح استان مازندران فعال هستند .

    |

    ۱۷ هزار راننده فعال و ۹ هزار دستگاه ناوگان باری فعال در حوزه حمل‌ونقل کالا در حال خدمات‌رسانی به مردم استان هستند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت : در ۲ ماهه گذشته ۴۹ هزار تن کالا از این شهرستان جابه‌جا ...

    |

    عمده‌ترین کالای حمل شده در این مدت سیمان (۴۸ درصد) ، کود اوره (۱۲ درصد) ، بنزین (۷ درصد) و پودر آلومینیوم (۴ درصد) بوده است .

    |

    ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل‌ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند .

    |

    نظرات کاربران