در حال بارگذاری ...
  • برقراری پروازهای فلای دبی در فرودگاه کرمان از شهریور ماه

    به زودی دفاتر شرکت هواپیمایی فلای دبی در جزیره کیش و کرمان افتتاح و رسماً فعالیت عرضه خدمات هوایی به مسافران انجام خواهد داشت .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از برقراری پروازهای فلای دبی از ۱۹ شهریورماه در روزهای دوشنبه و پنج شنبه خبر داد .

    علی جزینی زاده در جلسه هماهنگی برقراری پروازهای دبی - کرمان - دبی که با حضور نماینده منطقه‌ای شرکت هواپیمایی فلای دبی ، معاون اداره کل گمرکات ، معاون میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، نمایندگان شرکت خدمات هوایی سامان ، نماینده وزارت امور خارجه ، گذرنامه ناجا ، پلیس فرودگاه‌های استان و معاونین اداره کل فرودگاه‌های استان برگزار شد ، از برقراری پروازهای فلای دبی از ۱۹ شهریورماه در روزهای دوشنبه و پنج شنبه ساعت ۱۳:۵۵ ورود و ۱۴:۵۵ خروج خبر داد و بر همکاری همه ارگان‌های مستقر در فرودگاه برای انجام ایمن ، به موقع و مستمر پروازهای فلای دبی و افتتاح دفتر این شرکت با لحاظ زیرساخت‌های مورد نظر تاکید کرد .

    در ادامه میلاد خانی مدیر دفتر منطقه‌ای شرکت فلای دبی با اشاره به موقعیت مناسب فرودگاه بین‌المللی کرمان از موافقت مدیریت اماراتی آن شرکت برای حضور در فرودگاه بین‌المللی کرمان گفت و افزود : به زودی دفاتر شرکت هواپیمایی فلای دبی در جزیره کیش و کرمان افتتاح و رسماً فعالیت عرضه خدمات هوایی به مسافران انجام خواهد داشت .

    وی با اشاره به ارتباط و قرارداد آن شرکت با بیش از ۲۰ شرکت هواپیمایی تصریح کرد : با برقراری این پرواز از دبی به کرمان و بالعکس عملاً کرمان به ۱۱۰ کشور جهان ارتباط خواهد یافت و گسترش فعالیت‌ها در حوزه‌های آموزشی ، صنعتی ، تجاری ، اقتصادی ، فرهنگی ، توریستی ، گردشگری و سیاسی را در فرودگاه و استان کرمان شاهد خواهیم بود .

    وی از برنامه ریزی سفر کارگروه ناوبری و امنیتی طی روزهای آتی برای بررسی فعالیت‌های مرتبط ازامارات به کرمان برای انجام مقدمات شروع پروازها خبر داد .

    در ادامه نیز جزینی زاده مدیر کل فرودگاه‌های استان از حمایت‌های استاندار و شهباز حسن پور نماینده مردم شریف کرمان و راور در این ارتباط تشکر و از حضور این شرکت در فرودگاه بین‌المللی کرمان تقدیر کرد .




    نظرات کاربران