در حال بارگذاری ...
  • تردد بیش از ۱۲۰ هزار نفر از پایانه‌های مرزی خوزستان در دهه اول محرم

    در دهه نخست محرم تردد ۵۱ هزار و ۷۶۷ زائر ایرانی از شلمچه و ۱۰ هزار و ۸۶۵ زائر ایرانی از مرز چذابه به ثبت رسیده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از تردد بیش از ۱۲۰ هزار نفر پایانه‌های مرزی استان در دهه اول محرم ۱۴۰۳ خبر داد .

    محمد جولانژاد اظهار کرد : در دهه اول محرم امسال تردد ۱۲۰ هزار و ۷۲۳ نفر از دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه به ثبت رسید .

    وی افزود : از این میزان ۹۷ هزار و ۷۵۵ نفر از مرز شلمچه و ۲۲ هزار و ۹۶۸ نفر از مرز چذابه تردد داشتند که بیشترین میزان تردد در این مدت مربوط به زائران ایرانی بود .

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد : در دهه نخست محرم تردد ۵۱ هزار و ۷۶۷ زائر ایرانی از شلمچه و ۱۰ هزار و ۸۶۵ زائر ایرانی از مرز چذابه به ثبت رسیده است .

    جولانژاد ادامه داد : در بازه زمانی یاد شده میزان تردد مسافران خارجی از مرز شلمچه ۴۵ هزار و ۹۸۸ نفر و از مرز چذابه ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر بود .




    مطالب مرتبط

    با توجه به تصمیماتی که در ستاد اربعین کشور گرفته شده ، مقرر است چندین مجموعه با سازمان همکاری داشته باشند و ناوگان در اختیار دستگاه‌های دولتی و سه هزار اتوبوس سرویس ایاب ذهاب سازمان‌ها و ‌شرکت‌ها پای کار بیایند ، علاوه بر آن تلاش شده با تامین زیرساخت‌های لازم ، زائرین با ...

    |

    در مدت مشابه سال گذشته ۴ میلیون و ۷۷۵ هزار تن بار از مبدا استان جابه‌جا شده بود که نشان از رشد یک درصدی جابه جایی کالا در استان است .

    |

    پایانه مرزی میرجاوه از جایگاه ویژه ای از لحاظ حمل و نقل ، ترانزیت کالا و تردد مسافر برخوردار است و همواره یکی از پایانه‌های مرزی فعال کشور در حوزه صادرات و ترانزیت به شمار می‌رود .

    |

    علی رغم تاکید و اطلاع رسانی برای پیش فروش گسترده بلیت و عرضه بیش از ۵۵ هزار بلیت اتوبوس برای خارج استان بویژه در ۱۳ مقصد مهم ، برخی زائران به صورت لحظه ای متقاضی بلیت در لحظه ورود به پایانه هستند ، همین موضوع در چهارشنبه و دیشب مشکلاتی را برای تامین ناوگان فراهم کرد با این حال ...

    |

    طی سال جاری ۴ شرکت حمل و نقل کالا در استان افتتاح شده است و مجموعاً ۱۲۲ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت دارد .

    |

    نظرات کاربران