در حال بارگذاری ...

تردد بیش از ۱۲۰ هزار نفر از پایانه‌های مرزی خوزستان در دهه اول محرم

در دهه نخست محرم تردد ۵۱ هزار و ۷۶۷ زائر ایرانی از شلمچه و ۱۰ هزار و ۸۶۵ زائر ایرانی از مرز چذابه به ثبت رسیده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از تردد بیش از ۱۲۰ هزار نفر پایانه‌های مرزی استان در دهه اول محرم ۱۴۰۳ خبر داد .

محمد جولانژاد اظهار کرد : در دهه اول محرم امسال تردد ۱۲۰ هزار و ۷۲۳ نفر از دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه به ثبت رسید .

وی افزود : از این میزان ۹۷ هزار و ۷۵۵ نفر از مرز شلمچه و ۲۲ هزار و ۹۶۸ نفر از مرز چذابه تردد داشتند که بیشترین میزان تردد در این مدت مربوط به زائران ایرانی بود .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد : در دهه نخست محرم تردد ۵۱ هزار و ۷۶۷ زائر ایرانی از شلمچه و ۱۰ هزار و ۸۶۵ زائر ایرانی از مرز چذابه به ثبت رسیده است .

جولانژاد ادامه داد : در بازه زمانی یاد شده میزان تردد مسافران خارجی از مرز شلمچه ۴۵ هزار و ۹۸۸ نفر و از مرز چذابه ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر بود .




مطالب مرتبط

با توجه به تصمیماتی که در ستاد اربعین کشور گرفته شده ، مقرر است چندین مجموعه با سازمان همکاری داشته باشند و ناوگان در اختیار دستگاه‌های دولتی و سه هزار اتوبوس سرویس ایاب ذهاب سازمان‌ها و ‌شرکت‌ها پای کار بیایند ، علاوه بر آن تلاش شده با تامین زیرساخت‌های لازم ، زائرین با ...

|

موقعیت جغرافیایی ویژه و مناسب پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان به لحاظ هم‌جواری با کشورهای همسایه و همچنین امکانات بالقوه اقتصادی و ترانزیتی این پایانه‌های مرزی ، موجب ایجاد موقعیت تجارت فرامرزی ممتاز برای استان شده است .

|

در ۵ ماهه سال جاری ۱۳۶ شرکت به دلیل تخلف به کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل معرفی شد و ۳۰۰ شرکت نیز به کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای در بخش کالا و مسافر و تعداد ۹۲ شرکت به کمیسیون ماده ۱۴ جهت رسیدگی به تخلفات ناوگان معرفی ...

|

بر اساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک خوان از ابتدای مرداد ماه ، تقریباً بیش از ۷۶۳ هزار پلاک خودرو یکتا در محورهای برون شهری استان آذربایجان غربی رویت شد از این پلاک‌ها حدود ۷۰۱ هزار و ۲۹۸ پلاک مربوط به وسایل نقلیه شخصی بوده است .

|

اعتبار هزینه شده برای تکمیل پروژه حذف پیچ حادثه خیز درمان محور مهاباد به بوکان در حدود یک میلیارد تومان است .

|

نظرات کاربران