افزایش ۲۰۰ درصدی ارائه خدمات پزشکی و جستجو و نجات دریایی در بندر چابهار
دریانوردان با بروز هرگونه اضطرار دریایی در طول ۲۴ ساعت ، میتوانند روی کانال ۱۶ VHF و شماره تماس ۱۵۵۰ (بدون کد) ، مورد اضطرار خود را به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی (MRCC) اعلام کنند .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: ارائه خدمات پزشکی توسط مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندر چابهار در سه ماهه نخست امسال ، نسبت به مدت مشابه سال قبل ، ۲۰۰ درصد افزایش داشته است .
سید احمد هاشمی با اعلام این خبر اظهار کرد : در پی توسعه و بهبود فرایندها در حوزه امداد و نجات دریایی در بندر چابهار ، ارائه خدمات پزشکی به افراد مضطر در دریا ، مطلوبتر و سریعتری شده و رشد قابل توجهای داشته است .
وی توصیه کرد : دریانوردان با بروز هرگونه اضطرار دریایی در طول ۲۴ ساعت ، میتوانند روی کانال ۱۶ VHF و شماره تماس ۱۵۵۰ (بدون کد) ، مورد اضطرار خود را به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی (MRCC) اعلام کنند .