در حال بارگذاری ...
  • تردد بیش از ۱۴۱ هزار نفر از مرز مهران از ابتدای ماه محرم تاکنون

    تمام تمهیدات لازم برای رفاه حال زائران در پایانه مرزی مهران فراهم شده است و هم اکنون تردد زائران به سهولت در حال انجام است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از تردد ۱۴۱ هزار و ۴۴۸ نفر از ابتدای محرم تا شبانه روز گذشته خبر داد .

    سید زاهدین چشمه خاور با اشاره به افرایش حجم تردد زائران در مرز مهران در ایام محرم و به مناسبت حضور در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی ، گفت : از ابتدای محرم تا شبانه روز گذشته ، ۱۴۱ هزار و ۴۴۸ نفر از طریق مرز بین‌المللی مهران تردد (ورود و خروج) داشته‌اند .

    وی افزود : از این تعداد ۲۸ هزار و ۵۸۳ نفر به کشور وارد شده و ۱۱۳ هزار و ۲۵۶ نفر از طریق این مرز از کشور خارج شده‌اند .

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان این‌ که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ هزار و ۹۷۳ نفر از این مرز تردد داشته‌اند ، یادآور شد : تمام تمهیدات لازم برای رفاه حال زائران در پایانه مرزی مهران فراهم شده است و هم اکنون تردد زائران به سهولت در حال انجام است .




    مطالب مرتبط

    مطابق دستورالعمل‌های سازمان راهداری کشور و ستاد اربعین و از آنجایی‌ که اداره کل راهداری به عنوان دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین مشخص شده و برای خدمات رسانی بهتر به زائران عزیز تعداد ۲۶ دستگاه از ماشین آلات راهداری همدان با تجهیزات کامل در مرز مهران در استان ایلام ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از تردد بیش از یک میلیون و ۴۳۴ هزار زائر از مرز مهران در سال جاری خبر داد . ...

    |

    تعداد ناوگان اتوبوس موردنیاز برای روز اوج رفت برای کل مرزها ۴۰۰۰ دستگاه اتوبوس و برای روز اوج برگشت ۴۹۰۰ دستگاه اتوبوس می‌باشد که از این تعداد بیش از ۷۰ درصد ناوگان اتوبوس مربوط به مرز مهران و خسروی خواهد بود .

    |

    ایجاد جاده پدافندی یکی از کارهای مهم امسال است که توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در حال انجام است .

    |

    این افزایش ترانزیت از مرز مهران نشان‌دهنده رونق تجارت و بازرگانی بین ایران و کشورهای همسایه و همچنین ثبات و امنیت در منطقه است .

    |

    نظرات کاربران