در حال بارگذاری ...

تردد بیش از ۱۴۱ هزار نفر از مرز مهران از ابتدای ماه محرم تاکنون

تمام تمهیدات لازم برای رفاه حال زائران در پایانه مرزی مهران فراهم شده است و هم اکنون تردد زائران به سهولت در حال انجام است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از تردد ۱۴۱ هزار و ۴۴۸ نفر از ابتدای محرم تا شبانه روز گذشته خبر داد .

سید زاهدین چشمه خاور با اشاره به افرایش حجم تردد زائران در مرز مهران در ایام محرم و به مناسبت حضور در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی ، گفت : از ابتدای محرم تا شبانه روز گذشته ، ۱۴۱ هزار و ۴۴۸ نفر از طریق مرز بین‌المللی مهران تردد (ورود و خروج) داشته‌اند .

وی افزود : از این تعداد ۲۸ هزار و ۵۸۳ نفر به کشور وارد شده و ۱۱۳ هزار و ۲۵۶ نفر از طریق این مرز از کشور خارج شده‌اند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان این‌ که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ هزار و ۹۷۳ نفر از این مرز تردد داشته‌اند ، یادآور شد : تمام تمهیدات لازم برای رفاه حال زائران در پایانه مرزی مهران فراهم شده است و هم اکنون تردد زائران به سهولت در حال انجام است .




مطالب مرتبط

مطابق دستورالعمل‌های سازمان راهداری کشور و ستاد اربعین و از آنجایی‌ که اداره کل راهداری به عنوان دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین مشخص شده و برای خدمات رسانی بهتر به زائران عزیز تعداد ۲۶ دستگاه از ماشین آلات راهداری همدان با تجهیزات کامل در مرز مهران در استان ایلام ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از تردد بیش از یک میلیون و ۴۳۴ هزار زائر از مرز مهران در سال جاری خبر داد . ...

|

تعداد ناوگان اتوبوس موردنیاز برای روز اوج رفت برای کل مرزها ۴۰۰۰ دستگاه اتوبوس و برای روز اوج برگشت ۴۹۰۰ دستگاه اتوبوس می‌باشد که از این تعداد بیش از ۷۰ درصد ناوگان اتوبوس مربوط به مرز مهران و خسروی خواهد بود .

|

ایجاد جاده پدافندی یکی از کارهای مهم امسال است که توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در حال انجام است .

|

این افزایش ترانزیت از مرز مهران نشان‌دهنده رونق تجارت و بازرگانی بین ایران و کشورهای همسایه و همچنین ثبات و امنیت در منطقه است .

|

نظرات کاربران