در حال بارگذاری ...
  • پروژه‌های عمرانی فرودگاه‌ های جیرفت ، بم و سیرجان ۳ تا ۶ ماه آینده افتتاح می شود

    برای آماده سازی این ۳ پروژه فرودگاهی در فرودگاه‌های جیرفت ، بم و سیرجان از منابع مالی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران هزینه شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها از آماده شدن مقدمات افتتاح سه پروژه عمرانی در فرودگاه‌های جیرفت ، بم و سیرجان خبر داد.

    محمدرضا زحمتکشان افزود : در بازدید میدانی از این ۳ پروژه عمرانی که هفته گذشته انجام شد ، فرآیند تکمیل دیوار حفاظتی فرودگاه جیرفت در مراحل نهایی قرار گرفته و انتظار داریم بین ۳ تا ۶ ماه آینده این پروژه به بهره برداری برسد .

    مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها بیان کرد : پروژه بهسازی باند فرودگاه‌های بم و سیرجان نیز در مراحل پایانی است و امیدواریم این دو پروژه نیز تا ۶ ماه آینده افتتاح شود .

    زحمتکشان با اشاره به اهمیت این سه پروژه عمرانی در این سه فرودگاه استان کرمان یادآور شد : این ۳ پروژه نیز همانند پروژه های عمرانی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پس از انجام مراحل مطالعاتی و مناقصه عمومی و تعیین پیمانکاران روند اجرایی آن از سال ۱۴۰۲ آغاز شد .

    مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه ها یادآور شد : برای آماده سازی این ۳ پروژه فرودگاهی در فرودگاه‌های جیرفت ، بم و سیرجان از منابع مالی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران هزینه شده است .




    مطالب مرتبط

    در بخش اعتبارات جاری مربوط به مرمت و نگهداری نیز ابتدای سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان ابلاغ شد و سپس به ۶۶۰ میلیارد تومان افزایش یافت که در این بخش نیز با همکاری مدیران فرودگاه‌ها به‌خصوص کارکنان حوزه ساختمان فرودگاه‌ها صد درصد اعتبارات جذب شد . در حال حاضر ۲۴ پروژه اجرایی و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۹۴۶۱ زائر اربعین با ۸۶ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به نجف اشرف اعزام و پذیرش شدند .

    |

    از آنجا که توسعه فرودگاه بین‌المللی مشهد در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران اهمیتی دوچندان دارد ؛ باید مسیر هوشمندسازی این فرودگاه تسریع پیدا کند .

    |

    در طی این سال‌ها ، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن برگزاری جلسات و همچنین نامه‌نگاری‌های متعدد ، به شرکت KLM اعلام شده بود که در صورت برقراری پروازهای عبوری و رساندن آن به سقف قبل از توقف ، پرداخت ریالی شرکت KLM در سال ۱۳۹۸ مورد تایید است ، اما KLM موضوع را نپذیرفت و بر لزوم پرداخت ...

    |

    موکب‌داران عراقی که از هفته گذشته وارد کشورمان شده‌اند ، کار خود را برای برپایی موکب در اطراف حرم مطهر امام هشتم شیعیان آغاز کرده‌اند و تا روز ۱۴ شهریورماه امسال از عزاداران امام رضا(ع) در اطراف حرم پذیرایی خواهند کرد .

    |

    نظرات کاربران