در حال بارگذاری ...

پروژه‌های عمرانی فرودگاه‌ های جیرفت ، بم و سیرجان ۳ تا ۶ ماه آینده افتتاح می شود

برای آماده سازی این ۳ پروژه فرودگاهی در فرودگاه‌های جیرفت ، بم و سیرجان از منابع مالی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران هزینه شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها از آماده شدن مقدمات افتتاح سه پروژه عمرانی در فرودگاه‌های جیرفت ، بم و سیرجان خبر داد.

محمدرضا زحمتکشان افزود : در بازدید میدانی از این ۳ پروژه عمرانی که هفته گذشته انجام شد ، فرآیند تکمیل دیوار حفاظتی فرودگاه جیرفت در مراحل نهایی قرار گرفته و انتظار داریم بین ۳ تا ۶ ماه آینده این پروژه به بهره برداری برسد .

مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها بیان کرد : پروژه بهسازی باند فرودگاه‌های بم و سیرجان نیز در مراحل پایانی است و امیدواریم این دو پروژه نیز تا ۶ ماه آینده افتتاح شود .

زحمتکشان با اشاره به اهمیت این سه پروژه عمرانی در این سه فرودگاه استان کرمان یادآور شد : این ۳ پروژه نیز همانند پروژه های عمرانی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پس از انجام مراحل مطالعاتی و مناقصه عمومی و تعیین پیمانکاران روند اجرایی آن از سال ۱۴۰۲ آغاز شد .

مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه ها یادآور شد : برای آماده سازی این ۳ پروژه فرودگاهی در فرودگاه‌های جیرفت ، بم و سیرجان از منابع مالی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران هزینه شده است .




مطالب مرتبط

در بخش اعتبارات جاری مربوط به مرمت و نگهداری نیز ابتدای سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان ابلاغ شد و سپس به ۶۶۰ میلیارد تومان افزایش یافت که در این بخش نیز با همکاری مدیران فرودگاه‌ها به‌خصوص کارکنان حوزه ساختمان فرودگاه‌ها صد درصد اعتبارات جذب شد . در حال حاضر ۲۴ پروژه اجرایی و ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس گفت : در راستای الزامات سازمان هواپیمایی کشوری برای عملیاتی شدن فرودگاه شهدای زرقان ، دو ...

|

پدافند غیرعامل درصدد شناسایی آسیب‌ها و مخاطرات برای پیشگیری و کاهش این رخدادها و به تبع آن ، استمرار خدمات‌رسانی مطلوب فرودگاه‌ها در مواقع بحرانی است .

|

در این روز مقرر شده با برگزاری آیین بزرگداشتی از خدمات مدیران اسبق و فعالان پیشکسوت عرصه‌های بازرگانی فرودگاه‌ها قدردانی و همزمان با این مراسم از عملکرد فرودگاه‌های برتر در بخش‌های مختلف مرتبط با حوزه‌های مختلف بازرگانی فرودگاهی ، تجلیل شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در ششمین نشست از سلسله نشست‌های شورای سیاست‌گذاری ، هماهنگی و تحول حمل و نقل کشور ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت ...

|

نظرات کاربران