در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی بزرگراه بین‌المللی نقده - پیرانشهر

    خاک‌برداری در کیلومتر ۹+۷۰۰ سمت راست قطعه اول ادامه دارد و آبرو ۶+۹۷۰ سمت چپ و راست تکمیل شده و آبرو ۶+۸۲۴ سمت راست فونداسیون کار شده و کوله‌ها در حال قالب بندی است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : بزرگراه بین‌المللی نقده - پیرانشهر ۶۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد .

    شهرام فتحی گفت : عملیات اجرایی در بزرگراه بین‌المللی نقده - پیرانشهر در ۲ قطعه به طول حدود ۳۴ کیلومتر در دست اجراست و این بزرگراه ۶۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد . ۱۵ کیلومتر از این محور به اتمام رسیده و زیر بار ترافیک رفته است و باقی مسیر در دست اجراست .

    معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به روند اجرایی این طرح افزود : از کیلومتر ۱+۰۶۰ تا ۱+۸۳۰ لایه اول اساس به اتمام رسیده ، از کیلومتر ۱+۸۳۰ تا ۲+۶۰۰ لایه اول اساس در حال پخش و کمپکت است و لایه دوم اساس از ۱+۰۶۰ در حال بارریزی است .

    فتحی اضافه کرد : خاک‌برداری در کیلومتر ۹+۷۰۰ سمت راست قطعه اول ادامه دارد و آبرو ۶+۹۷۰ سمت چپ و راست تکمیل شده و آبرو ۶+۸۲۴ سمت راست فونداسیون کار شده و کوله‌ها در حال قالب بندی است .

    وی با اشاره به روند اجرایی عملیات قطعه ۲ بزرگراه بین‌المللی نقده - پیرانشهر اظهار کرد : عملیات اجرایی خاک‌برداری ، تراکم لایه اساس ، روسازی بتنی ، خاکریزی از کیلومتر ۱۷ تا ۲۳ در حال انجام است .

    معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تاکید کرد : در قطعه ۲ طبق قرارداد ، پیمانکار باید قبل از اربعین ۶ کیلومتر از محور در دست اجرا را به اتمام رسانده و آسفالت کند تا محور آماده زیر بار ترافیک رفتن باشد .




    مطالب مرتبط

    وضعیت نامناسب محور ارتباطی ریحان آباد ، شهرک صنعتی تا پادگان المهدی و شرکت نفت منجر به اعتراض اهالی شده بود که در این راستا عملیات بهسازی این محور با جدیت دنبال شد. در اجرای این طرح بهسازی ورودی و خروجی روستاهای منطقه در مسیر انجام گرفته تا مشکلی برای روستاییان و اهالی ایجاد ...

    |

    طول کل مسیر حیدرآباد - نقده حدود ۲۰ کیلومتر بوده و با توسعه این محور شاهد سهولت تردد و راحتی دسترسی به پایانه‌های مرزی از جمله مرز تمرچین خواهیم بود .

    |

    قطعه دوم بزرگراه نقده - پیرانشهر با ۷ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده ، ۲۴ کیلومتر طول دارد و حدود ۱۰ کیلومتر از آن زیر بار ترافیک رفته است و تا اربعین ۷ کیلومتر دیگر از قطعه دوم آماده بهره‌برداری می‌شود .

    |

    احداث و تکمیل این پایگاه برای امدادرسانی به همه حوادث این منطقه پیش‌بینی شده است . احداث این پایگاه امداد جاده‌ای در این نقطه اقدامی ارزشمندی در خدمت رسانی به اهالی منطقه است .

    |

    با مساعدت استاندار آذربایجان‌غربی ، این استان ، نخستین استان کشور در جذب اعتبارات تهاتر نفت برای اجرای طرح‌های راهسازی است و طی سال ۱۴۰۲ ، حدود یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل تهاتر نفت برای تأمین اعتبارات پروژه‌های راهسازی آذربایجان غربی پرداخت شده‌ است .

    |

    نظرات کاربران