در حال بارگذاری ...

سیر تحول در مرکز مدیریت راه‌های کشور صعودی است

بر اساس این تعریف ، مرکز مدیریت راه‌های کشور یکی از مراکزی است که به واسطه برخورداری از داده‌های اطلاعاتی و آماری ، زمینه را برای تصمیم‌گیری‌های روشن و درست مهیا و میدان دید عملکردی را وسیع‌تر می‌کند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، سیر تحول در مرکز مدیریت راه‌های کشور را صعودی دانست و بر ضرورت تجمیع همه سامانه‌های مرتبط با حوزه راه در این مرکز تاکید کرد .

محمد تیموری در کارگاه تخصصی آموزشی سامانه‌های مرتبط با مرکز مدیریت راه‌ها با محوریت رویداد بزرگ اربعین ، سیر تحول در مرکز مدیریت راه‌های کشور طی سال‌های اخیر را صعودی و قابل قبول خواند .

وی حجم قراردادها و پروژه‌های تفویض شده به استان‌ها در مجموعه معاونت برنامه‌ریزی را قابل توجه خواند و بیان کرد : نگهداری سامانه‌های قبلی ، نصب سامانه‌های جدید و سیستم‌های کنترلی اعتبارات قابل توجهی می‌طلبد .

تیموری دسترسی به اطلاعات دقیق را بسترساز سرعت ، دقت و کیفیت در اجرای کار و کاهش مخاطرات دانست و تأکید کرد : تحقق این مهم موجب افزایش بهره‌وری و کارآمدی در سازمان‌ها خواهد شد .

وی تصریح کرد : بر اساس این تعریف ، مرکز مدیریت راه‌های کشور یکی از مراکزی است که به واسطه برخورداری از داده‌های اطلاعاتی و آماری ، زمینه را برای تصمیم‌گیری‌های روشن و درست مهیا و میدان دید عملکردی را وسیع‌تر می‌کند .

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، تصمیم‌گیری با استناد به اطلاعات و تحلیل‌های درست را عامل اجرای موفق برنامه‌ها خواند و بر ضرورت تجمیع و رصد همه سامانه‌های مرتبط با حوزه راه در مرکز مدیریت راه‌های کشور تأکید کرد .




مطالب مرتبط

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده ، بخشی از این سامانه‌ها تا پایان نیمه نخست امسال و برخی دیگر تا پایان ۱۴۰۳ به بهره‌برداری رسیده و وارد مدار فعالیت خواهند شد .

|

در خصوص همکاری با پلیس راهور نیز می توان یادآور شد که گلوگاه ترافیکی که در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در راه‌های کشور به صورت برخط رصد می شود ، در اختیار پلیس راهور برای هدایت ترافیکی و اعمال قانون قرار گرفته است . با ۲۰ کلان‌شهر تبادل اطلاعات و شناسایی برخط انجام و در ...

|

طی مدت زمان یاد شده ۵۰۹ صورت وضعیت رسیدگی و برگ مالی صادر شد که جمع کل برگ مالی‌های صادره بیش از ۱۹ هزار میلیارد بوده است .

|

روند جابه‌جایی کالا در این استان کاملاً عادی و روان است . در ۷ماهه گذشته ۱ میلیون و ۴۳۹ هزار تن کالا از شهرستان اردبیل ، ۷۵۲ هزار تن کالا از شهرستان نمین ، ۳۰۱ هزار تن کالا از شهرستان پارس آباد ، ۱۶۹ هزار تن کالا از شهرستان خلخال ، ۱۳۹ هزار تن کالا از شهرستان بیله سوار ، ۸۵ هزار ...

|

دوربین‌های لیزرگان فاوار ۳ مجهز به فن آوری رادار هستند و تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت غیرمجاز ، حرکات مارپیچ و ... را با کمترین ضریب خطا ثبت می‌کنند .

|

نظرات کاربران