در حال بارگذاری ...

تعمیر و راه اندازی یک دستگاه جرثقیل ریلی ساحلی منگان در مجتمع بندری انزلی

ایجاد شرایط بهره برداری ایمن از تجهیزات استراتژیک بندر ، افزایش توان عملیات تجهیزات بندری ، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری تجهیزات بندری و همچنین بالا بردن میزان آماده بکاری جرثقیل های استراتژیک مجتمع بندری انزلی از جمله اهداف تعریف شده در این پروژه بود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از تعمیر و راه اندازی یک دستگاه جرثقیل ریلی ساحلی ۱۵ تنی منگان در مجتمع بندری انزلی با بهره گیری از توان متخصصین و مهندسان داخل کشور خبرداد . 

بهرام زراعت طلب با اعلام این خبر ، اظهار داشت : این جرثقیل به منظور افزایش توان عملیاتی و لجستیکی مجتمع بندری انزلی با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال مورد تعمیرات اساسی قرار گرفت . اسکراب و رنگ آمیزی سازه ، تغییر سیستم کنترل الکتریکال ، تعمیر و بازسازی تابلوهای برق ، سرویس الکترو موتورها و گیربکس ها و همچنین تعمیر اتصالات بالانسر از جمله اقدامات صورت گرفته بر این جرثقیل بود .

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به مزایای استفاده از جرثقیل ریلی منگان ، خاطرنشان کرد : پایین بودن استهلاک و هزینه های تعمیر و نگهداری ، جلوگیری از آلودگی محیط زیست به دلیل برقی بودن و همچنین  استفاده حداکثری از توان تجهیزات موجود اداره کل از جمله مزایای استفاده از این جرثقیل است .

زراعت طلب با بیان اینکه پس از آزمایش و راه اندازی ، جرثقیل آماده بکار بوده و جهت بهره برداری در اختیار واحد عملیات مجتمع بندری انزلی قرار گرفت ، تصریح کرد : ایجاد شرایط بهره برداری ایمن از تجهیزات استراتژیک بندر ، افزایش توان عملیات تجهیزات بندری ، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری تجهیزات بندری و همچنین بالا بردن میزان آماده بکاری جرثقیل های استراتژیک مجتمع بندری انزلی از جمله اهداف تعریف شده در این پروژه بود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس اداره HSE ، آتش نشانی ، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان ، گفت : در ۶ ماهه نخست سال ...

|

ظرفیت کنونی بندر انزلی در بخش روغن خام خوراکی ۱۶ هزار تن است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به پروژه های سرمایه گذاری موجود در مجتمع ...

|

زمین در نظر گرفته شده برای راه اندازی مجتمع کشتی سازی از سال‌ها قبل محل دپوی گل و لای حاصل از لایروبی بود که هم اکنون تسطیح شده است .

|

در حال حاضر همه کامیون‌های حامل کالای بنادر انزلی و کاسپین ناگزیر به گذر از داخل شهرستان رشت و ایجاد گره ترافیکی شدید از جنب فرودگاه رشت تا ابتدای جاده رشت - تهران بعد از میدان گیل هستند و این در شرایطی است که فعلا از این دو بندر تجاری حدود ۳ میلیون تن کالا جابجا می‌شود .

|

نظرات کاربران