در حال بارگذاری ...
  • احداث ترمینال مدرن در فرودگاه مهرآباد با سرمایه گذاری ۳۰ همتی بخش خصوصی

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نشست خبری اظهار داشت : دو فرودگاه داشتیم که تا کنون نیمه کاره مانده بود و در دولت سیزدهم ، فرودگاه سقز و فرودگاه گناباد که سابقه ۳۰ ساله دارد ، به همت شرکت فرودگاه‌ها و رئیس جمهور شهید تکمیل شد و به مرحله بهره‌برداری رسید .

    نخجوانی ادامه داد : از نظر اقتصادی عملکرد شرکت فرودگاه‌ها نشان می‌دهد که این شرکت ، یکی از ۱۰ شرکت اصلی سودآور دولتی در کشور است .

    وی افزود : در سال ۱۴۰۲ حدود ۸/۵ همت سودآوری برای شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور به ثبت رسید که این بیشترین سود کسب شده در تاریخ این شرکت به شمار می‌رود .
     

     

     

     

     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    در سال ۱۴۰۲ حدود ۸.۵ همت سودآوری برای شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور به ثبت رسید که این بیشترین سود کسب شده در تاریخ این شرکت به شمار می‌رود . اکنون در مرحله تهیه اسناد مناقصه‌ایم که یک ترمینال مدرن برای فرودگاه مهرآباد با منابع داخلی شرکت فرودگاه‌ها که برابر با ۳۰ همت ...

    |

    سرویس تقرب پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) توسط واحد رادار فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود که انجام این پروژه ، بر عملکرد این واحد نیز تاثیر خواهد داشت .

    |

    امروز در پیش ممیزی مقرر است ۱۵۵۷ موضوع در مهرآباد تعیین تکلیف شود و مطابق با نظامنامه مصوب پیش برویم و با پرسش و پاسخ به ۸۰۰ سوال ، در خصوص مشخصات فیزیکی مربوط به دستورالعمل‌های نگهداری ، مدیریت و آموزش ، آتش‌نشانی ، ماشین آلات ، بازدیدهای ساختمانی به یک اجماع و پاسخ هماهنگ ...

    |

    بر اساس نتایج به دست آمده از سامانه ارزیابی خدمات شرکت‌های هواپیمایی و نظرات ثبت شده در کنسول‌های دیجیتالی نصب شده در سالن‌های ترمینال چهار فرودگاه بین‌المللی مهرآباد ، شرکت‌های هواپیمایی کاسپین و ماهان ، بیشترین رضایتمندی از نگاه مسافران را در ماه گذشته ، کسب کردند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی از تشریک مساعی مدیران و کارکنان در ...

    |

    نظرات کاربران