در حال بارگذاری ...
  • راهبر حوزه هوایی کشور از ۳۳ ماه فعالیت دولت سیزدهم در این بخش می گوید

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در نشست خبری گفت : حمل و نقل هوایی یکی از مولفه‌های توسعه یافتگی است و بعد از جنگ جهانی دوم ، کشورهای ابرقدرت برای تهدید کشور هدف ، تحریم‌ها را ابتدا بر حوزه زیرساخت‌های هوایی تحمیل می‌کنند . همانند ایران که در ۴۳ سال گذشته تحت سخت‌گیرانه‌ترین تحریم‌ها برای حوزه هوایی غیر نظامی قرار گرفت .

    محمدی بخش با بیان اینکه پیشران پیشرفت ، حمل و نقل است و راهبردی‌ترین حوزه ، حمل و نقل هوایی است که در همه موارد به صنعت کمک کرده است ، گفت : بخش هوایی نیاز به شناخت دقیق و عمیق دارد که در سنوات مختلف گزارش عملکرد آن ارائه شده و نیاز است تا نقش آفرینان این صنعت شناسایی شوند .

     

     

     

     

     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    در صنعت هوانوردی باید برنامه ریزی با قابلیت اجرایی برگرفته از خرد جمعی و ظرفیت دانشی بر گرفته از شناخت تهدید ، فرصت و ظرفیت‌ها انجام شود که در این دولت ۴ راهبرد تاب آوری ، نوسازی ناوگان ، تامین قطعه و ساخت هواپیمای بومی سر لوحه کار حوزه حمل و نقل هوایی قرار گرفت .

    |

    در دوره دولت سیزدهم در دو دوره حج تمتع انجام گرفته و تعداد ۲ هزار و ۱۶۴ پرواز به مقاصد جده و مدینه انجام و در حدود ۱۲۷ هزار و ۱۱۹ نفر مسافر حمل گردیده است که شامل ۳۹ هزار و ۵۹۱ زائر با ۶۴۸ پرواز در سال ۱۴۰۱ و ۸۷ هزار و ۵۲۸ زائر با ۱ هزار و ۵۱۶ پرواز در سال ۱۴۰۲ بوده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ثبت رکورد انجام پروازهای فرودگاه مشهد مقدس در روز شهادت امام رضا (ع) با انجام ۲۴۱ پرواز خبر ...

    |

    طبق آمار رسمی برای نشست و برخاست ۲ هزار و ۲۳۰ پرواز و اعزام و پذیرش ۳۰۴ هزار و ۳۹۷ مسافر در این ایام مجوز صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل در نشست و برخاست (یک هزار و ۶۴۴ پرواز) ۳۶ درصد و در اعزام و پذیرش (بیش از ۲۱۴ هزار مسافر) ۴۲ درصد رشد داشته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق هشت شرکت خدمات مسافرت هوایی به مدت یک ماه تقویمی خبر داد .

    |

    نظرات کاربران