در حال بارگذاری ...
  • خط کشی ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های خراسان شمالی طی ۳ ماه گذشته

    کاربران جاده‌ای می‌توانند هرگونه اشکال در محورهای مواصلاتی استان را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اطلاع دهند تا در اسرع وقت برطرف شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های خراسان شمالی طی ۳ ماه گذشته خط کشی شد .

    حامد معروف گفت : با توجه‌ به تأثیر خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها و کاهش سوانح جاده‌ای ، ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های استان در بهار امسال خط کشی شده است . ۷ هزار مترمربع علائم افقی و خط نوشته و ۱.۵ کیلومتر تعمیر و نصب حفاظ ایمنی گاردریل و نرده پل از دیگر اقدامات در راستای ایمن‌سازی جاده‌هاست .

    معروف اظهار کرد : طی این مدت نصب و تعمیر ۱۷۰ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی راه‌ها با اولویت نقاط پرتصادف ، راه‌های آسیایی و گردشگری و ایمن‌سازی ۱۱۵ عدد سر گاردریل انجام شد.

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان افزود : ارتقا عملکرد و حفظ و نگهداری سیستم روشنایی و تونل به طول ۱۰۰ کیلومتر از اقدامات دیگر به منظور ارتقای ایمنی راه و حریم بوده است . 

    کاربران جاده‌ای می‌توانند هرگونه اشکال در محورهای مواصلاتی استان را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اطلاع دهند تا در اسرع وقت برطرف شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی از خط کشی ۶۰۶ کیلومتر به همراه نصب ۳۱۵۱ تابلو در سطح جاده‌های استان طی ...

    |

    مکاتبات مرتبط با حریم راه که ذی‌نفع هم‌وطنان عزیز ما هستند می‌بایست با دقت عمل بالا و در اسرع وقت پاسخ داده شود و در صورتی که پاسخ استعلامات در زمان تعیین شده داده نشود با همکار خاطی برخورد قانونی خواهد شد .

    |

    هم‌زمان با دهه محرم و برگزاری آیین‌های سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین  و یاران با وفایش ، اقدامات تمهیدی گسترده‌ای به منظور تامین ایمنی راه‌ها ، تسهیل سفرها ، ارائه خدمات مطلوب به کاربران و…لحاظ شده است .

    |

    رفع نقاط حادثه‌خیز ، خط کشی ، شستشوی تابلوها ، نصب علائم ، شانه‌سازی و … از جمله اقداماتی است که می‌تواند در راستای ارتقای ایمنی راه‌ها مسیر اربعین در دستور کار قرار گیرد .

    |

    سال گذشته ۲۶ کیلومتر روکش آسفالت ، ۴۲۰ کیلومتر شانه سازی ، ۲۶۰ کیلومتر خط کشی ، ۲۸۰ مورد تنقیه و لایروبی پل و آبرو ، تعمیر و مرمت ۶ دستگاه زیرگذر و پل بزرگ ، ۸ مورد ترانشه برداری و … در راه‌های این شهرستان اجرا شده است .

    |

    نظرات کاربران