در حال بارگذاری ...

رشد ۱۲۰ درصدی درآمدهای سازمان راهداری موجب دستیابی به دستاوردهای متعددی گردیده است

به گزارش پرتال حمل و نقل ، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم ، گفت : یکی از مأموریت‌های اصلی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نگهداشت ۲۳۰ هزار کیلومتر راه‌های اصلی شریانی و روستایی است .

وی افزود : در زمینه راهداری برآورد کارشناسی ارزش راه‌های کشور حدود ۷ هزار همت است که اگر هزینه نگهداری راه‌های کشور را ۳ درصد ارزش در نظر بگیریم ۲۰۰ همت برای نگهداری راه‌ها نیاز است .

 

 

 

 

 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

در این مدت ، شاهد کاهش ۴.۵ درصدی تصادفات در جاده‌های برون‌شهری و ۱۸ درصدی در راه‌های روستایی بوده‌ایم که سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اقداماتی که در راستای ایمنی راه‌ها به انجام رسانده ، نقشی قابل توجه در کاهش این آمار ایفا کرده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست معاونت حمل و نقل سازمان راهداری منصوب شد . طی حکمی از سوی داریوش امانی معاون وزیر راه‌ و‌ شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل ...

|

در وزارت راه و شهرسازی تلاش می‌کنیم که هم به مردم خدمت بیشتری ارائه شود و هم باری از دوش نیروهای پلیس راه و همکاران راهداری برداشته شود .

|

این عملیات شامل شناسایی ناهمواری‌ها و ارزیابی سازه‌ای روسازی راه‌های استان است .

|

در حالی اعتبار مصوب حوزه فنی در پایانه‌های مرزی در سال ۱۴۰۳ مجموعأ به یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی می‌رسد که این میزان اعتبار برای نگهداری پایانه‌ها و اجرای پروژه‌ها ناکافی بوده و با نیاز اعتباری این بخش همخوانی ندارد .

|

نظرات کاربران