در حال بارگذاری ...
  • برگزاری چهارمین نشست شورای سیاست گذاری ، هماهنگی و تحول حمل و نقل کشور

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، چهارمین نشست شورای سیاست گذاری ، هماهنگی و تحول حمل و نقل کشور با حضور معاونان حوزه حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد .

    چهارمین نشست از سلسله نشست های شورای سیاست گذاری ، هماهنگی و تحول حمل و نقل کشور به منظور ایجاد هم افزایی و هماهنگی حداکثری سازمان ها و شرکت های حمل ونقلی تابعه وزارت راه و شهرسازی و در راستای پیشبرد موثر سیاست ها و برنامه های کلان و بخشی کشور در حوزه حمل ونقل  در سازمان هواپیمایی کشوری با حضور معاونان حوزه حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد .

    در این نشست که با حضور سید کمال هادیانفر معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی برگزار شد ؛ کاپیتان محمدی بخش رئیس سازمان های هواپیمایی کشوری و روسای سازمان های راهداری و حمل و نقل جاده ای ، هواشناسی کشور و همچنین مدیران عامل سازمان بنادر و دریانوردی ، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور ، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره) ، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و رئیس مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی حضور داشتند .

    در این جلسه توسط معاون حمل و نقل وزیرراه و شهرسازی ، تجربیات موفق جهانی در مدیریت واحد و موثر پایانه های مرزی و همچنین گزارشی از عملکرد و نتایج مهم گذشته و برنامه های پیش رو توسط معاونان حوزه حمل و نقل وزیر راه وشهرسازی ارائه شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ثبت رکورد انجام پروازهای فرودگاه مشهد مقدس در روز شهادت امام رضا (ع) با انجام ۲۴۱ پرواز خبر ...

    |

    طبق آمار رسمی برای نشست و برخاست ۲ هزار و ۲۳۰ پرواز و اعزام و پذیرش ۳۰۴ هزار و ۳۹۷ مسافر در این ایام مجوز صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل در نشست و برخاست (یک هزار و ۶۴۴ پرواز) ۳۶ درصد و در اعزام و پذیرش (بیش از ۲۱۴ هزار مسافر) ۴۲ درصد رشد داشته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق هشت شرکت خدمات مسافرت هوایی به مدت یک ماه تقویمی خبر داد .

    |

    در طی این سال‌ها ، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن برگزاری جلسات و همچنین نامه‌نگاری‌های متعدد ، به شرکت KLM اعلام شده بود که در صورت برقراری پروازهای عبوری و رساندن آن به سقف قبل از توقف ، پرداخت ریالی شرکت KLM در سال ۱۳۹۸ مورد تایید است ، اما KLM موضوع را نپذیرفت و بر لزوم پرداخت ...

    |

    امسال در زمینه فروش اینترنتی افزایش آمار قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشتیم و تمامی بلیت های اربعین با نرخ مصوب و نظم و انضباط خاصی ارائه شد و هواپیمایی “هما” در پروازهای اربعین دارای کمترین تاخیر بود .

    |

    نظرات کاربران