افزایش قابل توجه تقاضا برای استفاده از خدمات سامانه ۱۴۱ در استان گلستان
افزایش تماسها نشاندهنده اعتماد مردم به این سامانه و تمایل آنها برای مشارکت در ارتقای ایمنی و کیفیت سفرهای جادهای است .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای گلستان گفت : افزایش تماسهای ورودی به سامانه ۱۴۱ در سال جاری ، نشاندهنده اعتماد روزافزون مردم به این سامانه برای دریافت اطلاعات از وضعیت راهها و ثبت شکایات مربوط به دو حوزه راهداری و حملونقل جادهای است .
بهرام آریان فرد با اشاره به افزایش تماسهای سامانه ۱۴۱ استان ، اظهار کرد : آمار تماسهای ۱۴۱ از اول سال ۱۴۰۳ تا ۱۵ تیرماه جاری ۱۹۶ هزار و ۸۷۶ مورد بوده که به نسبت سال قبل ۱۲۶ درصد رشد را نشان میدهد .
وی ، آمار تماسهای مدت مشابه پارسال را ۸۷ هزار و ۴۳ مورد بیان کرد .
آریان فرد افزود : ۵ هزار و ۴۹۷ مورد از این تماسها برای موضوعات مختلف شامل اطلاع از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی ، شکایات بخش باری و مسافری ، موارد مربوط به مجتمعهای بینراهی ، مشکلات مشاهده شده جادهای ، مسافت بین شهرها و راهنماییهای حوزه راهداری به کارشناسانی که بهصورت شبانهروزی در این اداره مستقر هستند وصل شده و بقیه تماسها بهصورت گویا از امکانات این سامانه بهره بردهاند .
وی با اشاره به نقش سامانه ۱۴۱ در اعلام وضعیت راهها و شناسایی و پیگیری مشکلات و چالشهای موجود در بخش حملونقل جادهای ، ادامه داد : افزایش تماسها نشاندهنده اعتماد مردم به این سامانه و تمایل آنها برای مشارکت در ارتقا ایمنی و کیفیت سفرهای جادهای است .
آریان فرد خاطرنشان کرد : مسئولان مربوطه متعهد به رسیدگی به مشکلات و چالشهای موجود در این بخش بوده و تلاش میکنند تا با ارتقا خدمات ، آسایش و ایمنی سفرهای جادهای را برای مردم گلستان به ارمغان بیاورند .