در حال بارگذاری ...

دریانوردان چشم انتظار ایجاد خانه دریانوردان هستند

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ دبیر انجمن صنفی دریانوردان تجاری ایران درباره چالش‌های عمومی و صنفی دریانوردی نیز ، خاطرنشان کرد : تقویت آگاهی عمومی و فرهنگ مشارکت در فعالیت‌های جمعی ، عدم ارائه خدمات صنفی به دریانوردان در بنادر کشور ، تداوم و تقویت اقدامات جهت بهبود کیفیت آموزش ، تشکیل کانون (فدراسیون) دریایی و فناوری‌های جدید از جمله اتونوموس چالش‌های عمومی و صنفی دریانوردی است .

وی با پیشنهاد ایجاد خانه دریانوردان نیز اظهار داشت : از سازمان بنادر و دریانوردی درخواست می‌کنیم که ایجاد خانه‌ دریانوردان در تهران و همچنین یکی از بنادر جنوبی کشور را برای کمک به منافع مالی و بهبود شرایط دریانوردان ، مدنظر قرار دهد .
 

 

 

 

 
 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی ، با اشاره به نود و یکمین اجلاس شوراها و اجلاس دبیرخانه های بخش ملی ...

|

این مانور با استفاده از دو فروند قایق مقابله با آلودگی ، توسط تیم مقابله با آلودگی دریایی بندر چابهار طی مدت ۳ ساعت انجام شد .

|

با اقدامات سازمان بنادر در زمینه خرید و تامین تجهیزات و همچنین رایزنی های انجام شده و مشارکت سرمایه گذاران و اپراتور ، بخشی از این موانع مرتفع شده و در تلاش هستیم به منظور تسریع در فرایند تخلیه و بارگیری و بهبود خدمات ، تجهیزات را تقویت کنیم تا علاوه بر انجام ترافیک روان برای ...

|

این عملیات شامل اجرا عملیات زیرسازی و تراکم دینامیکی ، آسفالت ریزی و جدول گذاری (در دو بخش آب های سطحی و کانال های تأسیساتی) است که در مدت زمان چهار ماه به انجام رسیده است .

|

اعضای کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل علاوه بر جمع بندی موارد مطروحه ، مقرر کردند تا به موازات برنامه ریزی به منظور افزایش سرمایه گذاری در زمینه پرورش ماهی در قفس و حمایت از فعالان صنایع دریایی ، حفاظت سرسختانه از منابع ارزشمند محیط دریایی و سواحل استان را لحاظ کنند .

|

نظرات کاربران