در حال بارگذاری ...

جامعه ۲۰۰ هزار نفری دریایی کشور نقش برجسته ای در اقتصاد دارند

به گزارش پرتال حمل و نقل ، علی‌اکبر صفایی در آیین گرامیداشت روز جهانی دریانورد که با حضور اعضای هیات عامل و سایر مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی ، جمعی از دریانوردان نمونه سراسر کشور و مدیران ارشد ارگان‌های دریایی برگزار شد ، اظهار داشت : این روز خجسته را به تمامی دریانوردانی که در ناوگان تجاری ، ناوگان نظامی ، ناوگان سنتی ، ناوگان صیادی ، ناوگان خدماتی دریایی ، مجموعه حراست دستگاه‌ها در حوزه دریا که به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند ، برج‌های کنترل ، مدیران دریایی ، شرکت‌هایی که در ساحل فعالیت می‌کنند تا چرخ تجارت دریایی کشور بچرخد ، هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی ، ارگان‌های دریایی کشور شامل سازمان شیلات ، شرکت ملی نفتکش ، گروه کشتیرانی ج.ا.ا و...که علاوه بر حفظ شرایط موجود برنامه‌های توسعه‌ای را مدنظر قرار داده‌اند ، تقدیر و تشکر می‌کنم .
 

 

 

 

 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام ۲ خبر خوب در مراسم روز جهانی دریانورد ، گفت : امکان ...

|

بالا بردن سطح ، کیفیت و استفاده از تکنولوژی‌های روزآمد و هوشمند در آموزش ، بهبود شرایط و محیط کار ، بهبود و ارتقاء امکانات و تجهیزات راهبری و زیست اجتماعی در داخل کشتی ، تسهیل امکانات ارتباطات با خانواده دریانوردان و همچنین اتخاذ سیاست‌های حمایت از خانواده دریانوردان و ...

|

تقویت آگاهی عمومی و فرهنگ مشارکت در فعالیت‌های جمعی ، عدم ارائه خدمات صنفی به دریانوردان در بنادر کشور ، تداوم و تقویت اقدامات جهت بهبود کیفیت آموزش ، تشکیل کانون (فدراسیون) دریایی و فناوری‌های جدید از جمله اتونوموس چالش‌های عمومی و صنفی دریانوردی است .

|

بر کسی پوشیده نیست که صنعت حمل و نقل دریایی سهم بی بدیل و تأثیرگذاری از کل حمل و نقل جهانی را به لحاظ ارزش و حجم دارد و در این میان دریانوردان با تخصص های ویژه به عنوان یکی از مولفه های اساسی در تحرک اقتصادی کشتیرانی ها مطرح هستند .

|

فعالیت روی کشتی و دریا ، وابستگی ایجاد می‌کند و زمانی که به خشکی باز می‌گردید پس از چند روز دلتان برای دریا ، تنگ می‌شود و به طور حتم هیچ‌کس بدون علاقه نمی‌تواند در این شغل موفق باشد .

|

نظرات کاربران