در حال بارگذاری ...

تاکید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها بر حل چالش‌ های فرودگاه اهواز

مذاکرات لازم برای رفع مشکل زمین معارض انجام شده و با توجه به اهمیت حل این چالش برای توسعه و اجرای طرح جامع فرودگاه اهواز ، پیگیری را از طریق ستاد کل نیروهای مسلح نیز ادامه خواهیم داد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، نیازهای فرودگاه‌های استان خوزستان در ششمین جلسه شورای معاونین شرکت فرودگاه‌ها با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

کاپیتان رضا نخجوانی در این جلسه ضمن تاکید بر پیگیری مشکلات و تامین نیازهای فرودگاه‌ اهواز اظهار کرد : چالش‌هایی مانند کمبود نیروی حجمی و متخصص ، محدودیت محل پارک هواپیما و نیز استهلاک تجهیزات فرودگاه اهواز با توجه به گرمای هوای منطقه جنوب غرب کشور با پیگیری مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان و حمایت مسئولان مربوطه در ستاد برطرف شود .

وی درباره آخرین وضعیت زمین‌ متعلق به یک ساختار نظامی در فرودگاه اهواز گفت : مذاکرات لازم برای رفع مشکل زمین معارض انجام شده و با توجه به اهمیت حل این چالش برای توسعه و اجرای طرح جامع فرودگاه اهواز ، پیگیری را از طریق ستاد کل نیروهای مسلح نیز ادامه خواهیم داد .

معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها درباره محدودیت محل پارک هواپیما در فرودگاه شهید سلیمانی اهواز گفت : استندهای پارک هواپیما در تمام فرودگاه‌های کشور از جمله فرودگاه اهواز باید در خدمت هواپیماهای فعال باشد و هیچ شرکت هواپیمایی نباید از این استندها به‌عنوان پارکینگ هواپیماهای مستهلک استفاده کند .

نخجوانی با بیان اینکه چون فرودگاه اهواز در منطقه گرمسیر قرار دارد باید تجهیزات سرمایشی بیشتری در اختیار داشته باشد ، گفت : ماشین‌آلات و تجهیزاتی که ممکن است بر اثر گرمای هوا در اهواز عمرشان کوتاه یا مستهلک شوند ، باید با تدابیر اداره کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی با تجهیزات جدید جایگزین شوند .

سید مهدی رزاز ، مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان نیز در این جلسه وبیناری ضمن قدردانی از نگاه ویژه مدیرعامل به فرودگاه‌های کشور به‌ویژه فرودگاه‌های مناطق گرمسیر گفت : استهلاک خودرو و تجهیزات در مناطق جنوبی بسیار بالاست و برای رفع این چالش جدی ، به توجه ویژه مدیران ارشد شرکت نیاز داریم .

وی با اشاره به نیاز تامین نیروی حجمی و متخصص افزود : چهار هزار متر به فضای ترمینال فرودگاه اهواز اضافه شده اما این توسعه بدون افزایش نیرو همراه بوده و برای رسیدگی به امور ترمینال نیازمند تامین نیرو هستیم . این در حالی است که برای تامین و نگهداری سایت رادار نیز نیازمند شش نیروی متخصص هستیم .

گفتنی است ؛ کاپیتان نخجوانی در این جلسه از معاون توسعه مدیریت و منابع خواست تا با توجه به نیاز فرودگاه اهواز تدابیر لازم را برای جذب نیرو توسط این فرودگاه اتخاذ کند .




مطالب مرتبط

به‌طور متوسط هر هفته ۵۰۰ نشست و برخاست در فرودگاه اهواز انجام می‌شود اما براساس آمار ، در این ایام تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه شهید سلیمانی به بیش از ۵۲۰ پرواز افزایش می‌یابد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس گفت : در راستای الزامات سازمان هواپیمایی کشوری برای عملیاتی شدن فرودگاه شهدای زرقان ، دو ...

|

پدافند غیرعامل درصدد شناسایی آسیب‌ها و مخاطرات برای پیشگیری و کاهش این رخدادها و به تبع آن ، استمرار خدمات‌رسانی مطلوب فرودگاه‌ها در مواقع بحرانی است .

|

در این روز مقرر شده با برگزاری آیین بزرگداشتی از خدمات مدیران اسبق و فعالان پیشکسوت عرصه‌های بازرگانی فرودگاه‌ها قدردانی و همزمان با این مراسم از عملکرد فرودگاه‌های برتر در بخش‌های مختلف مرتبط با حوزه‌های مختلف بازرگانی فرودگاهی ، تجلیل شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در ششمین نشست از سلسله نشست‌های شورای سیاست‌گذاری ، هماهنگی و تحول حمل و نقل کشور ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت ...

|

نظرات کاربران