در حال بارگذاری ...
  • برنامه بازگشت حجاج به کشور با پروازهای هما در نهم تیرماه

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" برنامه بازگشت حجاج خراسان رضوی و شمالی؛ همدان و تهران به فرودگاه‌های مشهد ، همدان و شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تاریخ نهم تیرماه را اعلام کرد .

    اداره کل روابط عمومی هما اعلام کرد : از شروع عملیات بازگشت حجاج استان خراسان رضوی و شمالی به کشور تا پایان روز ۸ تیرماه سال جاری ۳۶ پرواز برای انتقال حجاج این استان ازفرودگاه مدینه به مقصد فرودگاه هاشمی نژاد مشهد انجام شده است . با این تعداد پرواز تا مدت زمان یاد شده ۸ هزار و ۲۳۶ نفر از حجاج به این استان بازگشتند . در نهمین روز از عملیات بازگشت ۲ پرواز از فرودگاه مدینه به فرودگاه مشهد انجام می‌شود .

    * پرواز شماره ۳۵۱۷   

    کاروان‌های ۱۹۳۵۷-۴۰۰۲۱

    ساعت ورود به فرودگاه مشهد ۱۱:۵۰

    * پرواز شماره ۳۵۱۹

    کاروان‌های ۱۹۱۱۰-۱۹۲۳۸-۱۹۲۴۷

    ساعت ورود به فرودگاه مشهد ۰۱:۵۰ روز بعد 

    در حج تمتع ۱۴۰۳ تعداد ۱۱۰۰۲ هزار زائر از استان خراسان رضوی و شمالی با پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عربستان مشرف شدند . خانواده‌های گرامی‌حجاج این استان برای دریافت اطلاعات پروازها ، می‌توانند با شماره تلفن‌های۰۹۱۵۲۷۷۳۰۹۴-۰۵۱۳۳۰۰۳۲۳۰ تماس حاصل نمایند .

    برنامه بازگشت حجاج استان همدان در روز ۹ تیرماه ۱۴۰۳  

    از شروع عملیات بازگشت حجاج استان همدان به کشور ، تا پایان روز ۸ تیرماه سال جاری ۲ پرواز برای انتقال حجاج این استان از فرودگاه مدینه به مقصد فرودگاه همدان انجام شده است . با این تعداد پرواز تا مدت زمان یاد شده ۴۸۴ نفر از حجاج به این استان بازگشتند . در نهمین روز از عملیات بازگشت، ۴ پرواز از فرودگاه مدینه به فرودگاه همدان انجام می‌شود .

    * پرواز شماره ۳۵۰۵

    کاروان‌های ۲۵۰۴۳-۳۳۰۵۰-۳۳۰۵۱

    ساعت ورود به فرودگاه همدان ۰۹:۳۰

    * پرواز شماره ۳۵۰۹

    کاروان‌های ۲۵۰۲۵-۳۳۰۴۲-۳۳۰۵۰

    ساعت ورود به فرودگاه همدان ۱۰:۳۰

    * پرواز شماره ۳۵۰۷

    کاروان‌های ۳۳۰۰۵-۳۳۰۱۱-۳۳۰۴۲

    ساعت ورود به فرودگاه همدان ۲۳:۳۰

    * پرواز شماره ۳۵۱۱

    کاروان‌های ۳۳۰۰۸-۳۳۰۱۱-۳۳۰۴۸

    ساعت ورود به فرودگاه همدان ۰۰:۳۰ با مداد روز بعد

    در حج تمتع ۱۴۰۳ تعداد ۳ هزار و ۴۴۹ نفر از استان همدان با پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عربستان مشرف شدند . خانواده‌های گرامی‌حجاج این استان برای دریافت اطلاعات پروازها ، می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۸۰۴۷۰۰ تماس حاصل نمایند .

    برنامه بازگشت حجاج استان تهران به فرودگاه امام خمینی (ره) در روز ۹ تیرماه ۱۴۰۳

    از شروع عملیات بازگشت حجاج استان تهران به کشور ، تا پایان روز ۸ تیرماه سال جاری ۳۵ پرواز برای انتقال حجاج این استان از فرودگاه مدینه و جده  به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شده است . با این تعداد پرواز تا مدت زمان یاد شده ۸ هزار و ۳۶۸ نفر از حجاج به این استان بازگشتند . در نهمین روز از عملیات بازگشت ۵ پرواز از فرودگاه مدینه و جده به فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود .

    * پرواز شماره ۱۵۲۱ (جده)

    کاروان‌های ۱۷۴۱۶-۴۱۰۰۷

    ساعت ورود به فرودگاه امام خمینی (ره) ۱۲:۴۵

    * پرواز شماره ۳۵۱۳ (مدینه)

    کاروان‌های ۱۵۰۲۴-۱۷۰۷۳

    ساعت ورود به فرودگاه امام خمینی (ره) ۱۲:۲۵  

    * پرواز شماره ۳۵۰۳ (مدینه)

    کاروان‌های ۱۷۰۸۷-۱۷۲۶۲

    ساعت ورود به فرودگاه امام خمینی (ره) ۲۱:۵۰

    * پرواز شماره ۱۵۲۳ (جده)

    کاروان‌های ۱۷۱۴۷-۲۲۰۱۸

    ساعت ورود به  فرودگاه امام خمینی (ره) ۰۰:۰۵ بامداد روز بعد

    * پرواز شماره ۱۵۰۳ (جده)

    کاروان‌های ۱۷۱۰۰-۳۵۲۲۳

    ساعت ورود به فرودگاه امام خمینی (ره) ۰۱:۵۰ با مداد روز بعد

    در حج تمتع ۱۴۰۳ تعداد ۲۸هزار و ۲۲۵ زائر از استان تهران با پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عربستان مشرف شدند . خانواده‌های گرامی‌حجاج این استان برای دریافت اطلاعات پروازها ، می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۶۶۲۵۱۵۱ تماس حاصل نمایند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت : بیش از ۸۵ درصد پروازهای اربعین امسال از فرودگاه امام خمینی(ره) انجام ...

    |

    خانواده حجاج می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۵۳۳۵۰۸۵ -۰۷۶ و ۰۹۱۲۲۴۴۹۳۹۷ تماس برقرار کنند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" گفت : ز ابتدای شروع عملیات اعزام عمره‌گزاران تا ...

    |

    امسال در زمینه فروش اینترنتی افزایش آمار قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشتیم و تمامی بلیت های اربعین با نرخ مصوب و نظم و انضباط خاصی ارائه شد و هواپیمایی “هما” در پروازهای اربعین دارای کمترین تاخیر بود .

    |

    ما انجام پروازهای اربعین و عمره مفرده را در برنامه داریم که برای این منظور همکاران فنی سعی می‌کنند ناوگان "هما" را برای این ایام آماده کنند .

    |

    نظرات کاربران