در حال بارگذاری ...
  • ارائه آموزش‌های ایمنی جاده‌ای به ۷۱۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه های استان کرمان

    این آموزش‌ها در طول سال تحصیلی ادامه خواهد یافت و در راستای ترویج و فرهنگ‌سازی رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ، بسته‌های آموزشی از جمله لوازم‌التحریر ، بادگیر و برچسب‌های شبرنگ و کلاه ایمنی اهدا می‌شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت : طی سه ماه اول امسال ، آموزه‌های ترافیکی برای ۷۱۰ نفر از دانش‌آموز مدارس حاشیه جاده‌های استان کرمان با هدف فرهنگ‌سازی و ارتقا فرهنگ ترافیک ارائه شد .

    علی عبداللهی گفت : این آموزش‌ها با هدف نهایی حذف تصادفات دانش آموزان هنگام عبور از طول و عرض جاده‌های اصلی ، فرعی ، روستایی توسط کارشناسان این اداره کل انجام شده است .

    وی اظهار کرد : حدود ۸۰۰ نفر از کاربران آسیب‌پذیر جاده‌ای این استان شامل راکبان موتورسیکلت، رانندگان وانت بار و رانندگان ادوات کشاورزی در روستاهای حاشیه راه‌ها نیز آموزش‌های ایمنی و فرهنگ ترافیکی را فرا گرفتند .

    عبداللهی افزود : این آموزش‌ها در طول سال تحصیلی ادامه خواهد یافت و در راستای ترویج و فرهنگ‌سازی رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ، بسته‌های آموزشی از جمله لوازم‌التحریر ، بادگیر و برچسب‌های شبرنگ و کلاه ایمنی اهدا می‌شود .

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با اشاره به این مهم که بیشتر سوانح جاده‌ای استان کرمان ناشی از تخلف سرعت غیر مجاز رانندگی است ، خاطرنشان کرد : این آموزش‌ها در طول سال تحصیلی و در راستای ترویج فرهنگ ترافیک و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به طور مستمر ارائه می‌شوند .




    مطالب مرتبط

    هم اکنون ۴۸ اکیپ پیمانی بهسازی و روکش آسفالت در سطح راه‌های استان همدان مشغول فعالیت هستند که امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته بتوانیم بیش از تعهد سال در سطح راه‌های استان بهسازی و روکش آسفالت انجام دهیم .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت : ۱۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون ...

    |

    طی ماه‌های اخیر با اجرای عملیات بازسازی این محور به همت مدیران ارشد سازمان متبوع در تأمین به‌ موقع اعتبارات و پشتکار راهداری استان ، احداث قطعه سخت پروژه شتاب مضاعفی به خود گرفته است .

    |

    امسال دو هزار و ۴۰۰ سرویس اتوبوسی برای زائران پایانی صفر پیش بینی شده است ، پارسال ۶۰۰ هزار مسافر با این ناوگان در مسیر مشهد جابه‌جا شد که این آمار در سال جاری به ۶۵۰ هزار زائر خواهد رسید .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر امروز خود به استان خراسان رضوی از پایانه مسافربری امام رضا (ع) بازدید کرد .

    |

    نظرات کاربران