در حال بارگذاری ...
  • بررسی راهکارهای بهسازی گردنه پاطاق با حضور معاون برنامه‌ریزی وزیر راه و شهرسازی

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، به منظور تکمیل محور بزرگراهی اسلام آباد غرب - قصرشیرین و خسروی در منطقه گردنه پاطاق ، جلسه‌ای با حضور امیرمحمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی ، معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، نماینده سرپل ذهاب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی ، معاونین شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و مدیران کل ستادی و استانی برگزار شد .

    معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی گفت : به‌منظور بررسی راهکارهای تکمیل مسیر چهارخطه از گردنه فوق ، سناریوهای مختلف فنی و اقتصادی مربوط مورد بحث و بررسی قرار گرفت و درنهایت سه گزینه انتخاب شد .

    وی افزود : مقرر شد تیم فنی مرکب از نمایندگان وزارت دفاع ، وزارت راه و شهرسازی و اداره کل استان با محوریت معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، ضمن بازدید از گردنه فوق ، گزینه بهینه را پیشنهاد کرده و گزارش نحوه اقدام و اجرای بهسازی گردنه پاطاق را به همراه منابع مالی موردنیاز ظرف یک هفته کاری ارائه کنند .




    مطالب مرتبط

    به منظور اجرای طرح اتصال شهرک انرژی به راه‌آهن سراسری ۱۳ هزار تن ریل ملی در راستای حمایت از تولید داخل از ذوب آهن اصفهان خریداری شده است که قرارداد آن اسفندماه سال گذشته بین این مجتمع عظیم صنعتی و هلدینگ پترو پالایش اصفهان منعقد شد و مقدمات لازم برای انتخاب پیمانکار این طرح ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از بهره برداری از پل بزرگ روگذر باند دوم محور زاهدان - خاش با راه آهن در چند روز ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت : شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه با افتتاح بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر انواع ...

    |

    به منظور کاهش حجم ترافیک ، افزایش سطح سرویس و همچنین ارتقا ایمنی مسیر ، عملیات چهاربانده کردن محور زنجان - بیجار از سال ۱۳۸۵ آغاز شده است .

    |

    در حوزه راه از ۲۸ پروژه راه‌سازی که شامل پروژه‌های راه‌سازی و ساختمان‌های عمومی می‌شود تعداد ۱۴ پروژه مربوط به راه‌سازی بوده و ۱۰۱ کیلومتر راه طی سه سال گذشته به ارزش ۲ هزار و ۹۶۹ میلیارد تومان اجرا شده است .

    |

    نظرات کاربران