در حال بارگذاری ...
  • ۲۰ کیلومتر راه سخت گذر روستایی در چهارمحال و بختیاری بهسازی می‌شود

    پیش‌بینی می‌شود تا قبل از فصل بارش سال جاری فاصله بین روستای گرنه صالح کوتاه (زادگاه سردار شهید خدمت مهدی موسوی) تا روستای چین به بهره برداری برسد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از اجرای ۲۰ کیلومتر بهسازی راه روستایی در استان خبر داد .

    روح اله غلامی اعلام کرد : در راستای رفع محرومیت و ایجاد مسیری مناسب ۲۰ کیلومتر دیگر از راه‌های دهستان موگویی بهسازی می‌شود .

    وی ادامه داد : طول راه‌های دهستان مذکور ۱۲۰ کیلومتر است که طی دو سال گذشته ۴۰ کیلومتر آن شن ریزی و آسفالت شده است و در حال حاضر ۱۱ راهدار با ۸ دستگاه ماشین آلات راهداری به صورت امانی در این محور مشغول هستند .

    غلامی عملیات اجرایی را شامل تعریض ، احداث پل و ابنیه فنی ، خاک‌برداری و خاکریزی ، شن ریزی و تسطیح ، حذف گردنه و نقاط پر خطر اعلام کرد و افزود : پیش‌بینی می‌شود تا قبل از فصل بارش سال جاری فاصله بین روستای گرنه صالح کوتاه (زادگاه سردار شهید خدمت مهدی موسوی) تا روستای چین به بهره برداری برسد .




    مطالب مرتبط

    اکنون ۹۸ درصد روستاهای استان از راه دسترسی آسفالت و مناسب برخوردارند و در این شاخص بوشهر جزء استان‌های پیشگام کشور محسوب می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی دره سور ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از افتتاح ۵۹ کیلومتر روکش آسفالت راه اصلی و آسفالت ریزی راه روستایی ...

    |

    با توجه به پروژه‌های پیش‌بینی شده برای روستاهای باقیمانده استان ، در صورت تأمین منابع اعتباری که عمدتاً استانی است ، بتوانیم تا سال ۱۴۰۴ پایان راه آسفالت همه روستاهای بالای ۲۰ خانواری استان بوشهر را جشن بگیریم .

    |

    امسال ۴۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه های ملایر پیش بینی شده و هدفگذاری شده است و هم اکنون نیز ۴ اکیپ بهسازی و روکش آسفالت در این شهرستان فعال هستند .

    |

    نظرات کاربران