در حال بارگذاری ...
  • بازگشت نخستین گروه حجاج خراسانی به وطن از یکم تیر ماه

    علاوه بر بسیج تمام عوامل فرودگاهی ، با تشکیل کمیته عملیات حج با مشارکت تمامی سازمان‌های و ارگان‌های مرتبط از جمله سپاه ، پلیس ، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی مستقر در استان خراسان‌رضوی ، نسبت به ساماندهی امور و بهبود سطح خدمات‌رسانی به زائران بیت‌الله الحرام اقدام شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی خواستار عدم حضور مستقبلین زائران سرزمین وحی در فرودگاه بین‌المللی مشهد شد و گفت : نخستین گروه حجاج استان خراسان‌رضوی و شمالی یکم تیرماه ، وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد می‌شوند .

    محمود امانی‌بنی در نشست هماهنگی عملیات بازگشت زائران حج تمتع استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی ، با تاکید براینکه اصل تکریم زائران و مستقبلین در عملیات بازگشت زائران حج تمتع سرلوحه تمامی اقدامات پرسنل است ، اظهار داشت : هدف از برگزاری این نشست ، افزایش هماهنگی و انسجام در تسهیل امور زائران و اطلاع‌رسانی دقیق به مستقبلین است تا مبادا با مشکلی مواجه شوند .

    مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی افزود : نخستین گروه از زائران خراسان‌رضوی و شمالی ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه روز جمعه (یکم تیر‌ماه امسال) با پرواز ۳۵۸۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد خواهند شد .

    امانی‌بنی با تاکید بر اینکه تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای بازگشت حجاج اندیشه شده و با آمادگی کامل به استقبال زائران سرزمین وحی خواهیم رفت ، خاطرنشان کرد : امسال بیش از ۱۱ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۹ اردیبهشت‌ماه تا ۱۲ خردادماه در قالب ۴۷ پرواز از استان‌ خراسان‌رضوی و شمالی از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به مکه و مدینه اعزام شدند .

    امانی‌بنی تصریح کرد : علاوه بر بسیج تمام عوامل فرودگاهی ، با تشکیل کمیته عملیات حج با مشارکت تمامی سازمان‌های و ارگان‌های مرتبط از جمله سپاه ، پلیس ، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی مستقر در استان خراسان‌رضوی ، نسبت به ساماندهی امور و بهبود سطح خدمات‌رسانی به زائران بیت‌الله الحرام اقدام شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ عملیات بازگشت حجاج استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری از تاریخ دهم تیر آغاز شد و تا عصر روز ۱۷ تیرماه سال جاری ادامه ...

    |

    طبق اعلام حج و زیارت استان میزبان ۱۵۹۵ نفر زائر در قالب ۱۱ کاروان خواهیم بود که نخستین گروه از زائرین ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه روز سه شنبه (پنجم تیر‌ماه امسال) با پرواز ۳۶۹۱ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران وارد فرودگاه شهید کاوه بیرجند خواهند شد .

    |

    تلاش برای مرتفع ساختن مطالبات مردم در اقصی نقاط کشور ، نیازمند یک عزم جدی و همکاری بین سازمانی است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، به دنبال‌عملیاتی شدن فرودگاه چابهار برای اعزام زائران حج تمتع ۱۴۰۳ ، امسال نیز طبق برنامه ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ...

    |

    تا به امروز که پانزدهمین روز عملیات حج تمتع است ، اعزام زائران استان‌های کرمان ، آذربایجان شرقی ، خوزستان ، گیلان ، خراسان جنوبی و بوشهر خاتمه یافته است‌ .

    |

    نظرات کاربران