در حال بارگذاری ...
  • اجرای ۳ هزار میلیارد ریال طرح راهسازی در جاده های شهرستان گچساران

    قطعه یک جاده گچساران - باباکلان به طول ۱۰ کیلومتر در سال گذشته با اعتبار بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد . بهسازی راه اصلی گچساران با قرارداد یک هزارو ۹۱۰ میلیارد ریال در دست ساخت است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : هشت طرح راهسازی با اعتباری حدود سه هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال و در جاده های اصلی ، فرعی و روستایی شهرستان گچساران در دست اجراست .

    محمد راستا در خصوص هشت طرح راهسازی شهرستان گچساران گفت : جاده ارتباطی کنار گذر دوگنبدان ، گچساران - پازنان - رگ سفید ، قطعه یک و سه جاده ارتباطی طرح بابا کلان - گچساران ، تکمیل زیر گذر پشکان از مهمترین طرح های در دست راه و شهرسازی گچساران است . ساخت کنار گذر گچساران با اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال فعال است .

    راستا اظهار کرد : در سال ۱۴۰۲ برای طرح های حوزه کمربندی دوگنبدان ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است . طرح عمرانی جاده گچساران - پازنان - رگ سفید با اعتباری بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال در دست ساخت است و تکمیل زیرگذر پشکان یکی دیگر از طرح های حوزه راه و شهرسازی است که تمام زیر ساخت ها آماده و به زودی آسفالت خواهد شد .

    راستا اظهار کرد : قطعه یک جاده گچساران - باباکلان به طول ۱۰ کیلومتر در سال گذشته با اعتبار بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد . بهسازی راه اصلی گچساران با قرارداد یک هزارو ۹۱۰ میلیارد ریال در دست ساخت است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : طول مسیر جاده گچساران - بابا کلان و بی بی حکیمه بیش از ۷۰ کیلومتر است که با اجرای این طرح طول مسیر ۲۰ کیلومتر کاهش می یابد که ایمنی سفر بالا خواهد رفت .




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر ۱۰ طرح ملی احداث راه به طول کل ۱۰۱۳ کیلومتر جهت اجرا به اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی واگذار شده است، که ۸ طرح از وزارت راه و شهرسازی به طول ۶۱۳ کیلومتر و ۲ طرح از شرکت ساخت و توسعه به طول ۴۰۰ کیلومتر است .

    |

    ۲ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال طرح در حوزه راهسازی در محور اصلی گچساران - باباکلان هم اکنون در دست اجراست .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر ۳۰ هزار میلیارد ریال قرارداد با پیمانکاران حوزه راه های ارتباطی قرارداد دارد . با برنامه ریزی صورت گرفته ۲۵ کیلومتر راه اصلی تا پایان سال جاری در استان بهره برداری می شود .

    |

    تلاش بر این است این محور هر چه سریع تر به آزادراه شیراز - اصفهان متصل شود .

    |

    نظرات کاربران