در حال بارگذاری ...
  • نارضایتی مردم از وضعیت آشفته بلیت هواپیما و قطار

    مردم از وضعیت آشفته بلیت هواپیما و قطار در سراسر کشور از جمله شهرهای آبادان و خرمشهر ناراضی هستند و باید صدای آنها شنیده شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نماینده مردم آبادان در مجلس گفت : مردم از وضعیت آشفته بلیت هواپیما و قطار در سراسر کشور از جمله شهرهای آبادان و خرمشهر ناراضی هستند .

    سیدمحمد مولوی اظهار کرد : ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی آبادان با نام «اروند» باید سریع‌تر تکمیل شود تا ظرفیت این فرودگاه ارتقا پیدا کند .

    وی با تاکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی باید توجه جدی به فرودگاه بین‌المللی آبادان داشته باشد ، افزود : تکمیل ترمینال جدید، احداث آشیانه ، راه‌اندازی دائمی کارگو ، احداث کترینگ ، احداث هتل فرودگاهی ، بهسازی سیمای بصری و بهبود فضای پارکینگ بخشی از مواردی است که از وزارت راه و شهرسازی انتظار داریم آن را پیگیری کند.

    نماینده مردم آبادان در مجلس در ادامه وضعیت فروش بلیت هواپیما و قطار را تأسف بار عنوان کرد و گفت : مردم از وضعیت آشفته بلیت هواپیما و قطار در سراسر کشور از جمله شهرهای آبادان و خرمشهر ناراضی هستند و باید صدای آنها شنیده شود .

    مولوی ادامه داد : اخیراً رئیس دیوان عدالت اداری در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اجرای رأی صادره از هیأت عمومی این دیوان در خصوص تعیین قیمت بلیت هواپیما ، اختیارات این وزارتخانه را در کنترل قیمت بلیت هواپیما سلب کرد .

    وی با اشاره به فروش بلیت قطار ، توضیح داد : بر اساس اطلاعیه راه آهن جمهوری اسلامی ایران بنا بود پیش فروش اینترنتی نیمه اول بلیت‌های مسافری تیرماه از امروز (سه‌شنبه ۲۹ خرداد ماه) سایت ۸ صبح آغاز شود اما با توجه به بررسی‌های صورت گرفته ، سایت مورد نظر با اختلال مواجه شد.

    نماینده مردم آبادان در مجلس تصریح کرد : طبق بررسی‌ها ظرفیت پیش فروش بلیت‌ها تکمیل شده است ؛ حال سوال اینجاست با توجه به اختلال در سایت فروش ، چگونه متقاضیان بلیت را خریداری کردند ؟ وزارت راه و شهرسازی باید با نگاهی عادلانه به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که دفاتر خدمات مسافرتی همه شهرهای ایران از جمله آبادان و خرمشهر همچون دفاتر تهران بتوانند بدون دغدغه بلیت تهیه کنند .




    مطالب مرتبط

    شرکت‌های پلور سبز ، احیا دیزل ، ریل پرداز سیستم ، سنگین کشش ، فولاد درخشان ، مپنا لکوموتیو ، نوین صنعت ، واگن پارس و واگن سازی کوثر ، شرکت‌های سازنده و بازسازی کننده ناوگان در این مرحله است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه طبق ماده ۶ قانون هواپیمایی کشوری تعیین نرخ بلیت هواپیما بر عهده این سازمان است ، ...

    |

    دولت چه در قالب شورای‌عالی هواپیمایی کشوری یا ستاد تنظیم بازار یا شورای‌عالی هماهنگی ترابری هیچ مصوبه‌ای مبنی بر افزایش قیمت بلیت هواپیما نداشته است . با این حال برخی شرکت‌های هواپیمایی به واسطه رأی صادره آذرماه ۱۴۰۲ دیوان عدالت اداری که کلیه اختیارات دولت را از نرخ گذاری ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل راه‌آهن گفت : مجموع ترانزیت ریلی در مدت فعالیت دولت سیزدهم ۴.۹ میلیون تن بوده است که در مقایسه با ۳۳ ماه پایانی ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۷۷ کیلومتر خط دوم در محور بافق - زرین‌شهر افتتاح شد . خط دوم محور بافق - ...

    |

    نظرات کاربران