افزایش ۲۴ درصدی تماس کاربران جادهای با سامانه ۱۴۱ در فروردین و اردیبهشت ماه امسال
در فروردین و اردیبهشتماه امسال ، ۸۰۴ هزار و ۸۴۰ بازدید در اپلیکشن ۱۴۱ ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، در فروردین و اردیبهشت ماه امسال کاربران جادهای هفت میلیون و ۴۳۰ هزار و ۴۷۴ تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ برقرار کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است .
محمد تیموری معاون برنامهریزی سازمان راهداری گفت : از کل تماسهایی که با سامانه ۱۴۱ در فروردین و اردیبهشتماه امسال برقرار شد ، استانهای مازندران ، تهران و البرز به ترتیب با ۳۸ درصد ، ۳۱ و ۹ درصد بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند .
محمد تیموری با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی بخش پاسخگویی به تماسهای تلفنی ۱۴۱ در دو ماهه ابتدای سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، افزود : در بازه زمانی یاد شده کارشناسان بخش پاسخگویی ۱۴۱ ستاد و استان ها در مجموع به ۳۲۷ هزار و ۱۱۵ تماس پاسخ دادند که از این تعداد سهم پاسخگویی کارشناسان مرکز مدیریت راههای کشور ۱۵۷ هزار و ۳۳۸ تماس برابر با ۴۸ درصد بوده است، همچنین به ۱۶۹ هزار و ۷۷۷ تماس برابر با ۵۲ درصد توسط کارشناسان مرکز مدیریت راههای ادارات کل راهداری و حمل و نقل جادهای استانها پاسخ داده شده است .
وی تعداد کل درخواست کاربران جادهای از وب سایت ۱۴۱ در فروردین و اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را دو میلیون و ۸۴۶ هزار و ۵۴ بازدید عنوان کرد و گفت : بازدید از وب سایت ۱۴۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱۵ درصد افزایش را نشان میدهد .
تیموری با بیان اینکه تعداد بازدید اپلیکیشن ۱۴۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است ، گفت : در فروردین و اردیبهشتماه امسال ، ۸۰۴ هزار و ۸۴۰ بازدید در اپلیکشن ۱۴۱ ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است .
وی افزود : همچنین در مدت یاد شده ، ۱۳۶ هزار و ۴۸ پیامک جهت دریافت مسیر و مسافت ، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی ، انسداد محورهای شریانی و غیرشریانی محورهای کشور به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ ارسال شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته است .