در حال بارگذاری ...
  • اختصاص یک هزار میلیارد تومان اعتبار به خط آهن دورود - خرم آباد

    راه آهن دورود - خرم آباد به طول ۱۱۴ ، کیلومتر هم اکنون ۵۰ درصد پیشرفت کاری دارد که ۱۲ درصد در دولت سیزدهم اتفاق افتاده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی گفت : با تخصیص یک هزار میلیارد تومان اعتبار ، خط آهن دورود به خرم آباد در چندین جبهه فعال شده است .

    محمود غفاری افزود : با تأمین منابع مالی طرح بزرگ راه آهن دورود - خرم آباد از این پس متناسب با انجام کار و تحویل صورت وضعیت اعتبارات پروژه بدون محدودیت پرداخت می‌شود .

    راه آهن دورود - خرم آباد به طول ۱۱۴ ، کیلومتر هم اکنون ۵۰ درصد پیشرفت کاری دارد که ۱۲ درصد در دولت سیزدهم اتفاق افتاده است .

    این طرح در فاز اول طرح ظرفیت جابه‌جایی ۵ میلیون تن بار را دارد و در بازه زمان ۲۰ ساله به بیش از ۱۲ میلیون تن می‌رسد .




    مطالب مرتبط

    با برنامه ریزی های خوبی که صورت گرفته است زیرسازی کیلومتر ۶۷ تا ۱۱۴ پروژه که بخش مهمی از پروژه است ، پایان می‌یابد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه از پروژه چهارخطه خرم آباد _ نورآباد بازدید کردند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی از خیز بلند این وزارتخانه برای تکمیل هرچه سریعتر طرح‌های راهبردی با ...

    |

    با توجه به اعلام آمادگی سرمایه گذاران و بخش‌های فنی و اجرایی داخلی و همچنین اعلام آمادگی سرمایه گذاران خارجی برای اجرای این پروژه ، سبد تامین مالی متنوع آن طراحی و به زودی برای اتخاذ تصمیم نهایی تقدیم دولت خواهد شد .

    |

    ۱۶ پروژه هوایی با ارزش ۸۶۸ میلیارد تومان و ۶.۵ میلیون یورو در زمینه‌های توسعه ترمینال ، خرید و نصب تجهیزات در فرودگاه‌های کشور تا پایان امسال به بهره برداری می رسند .

    |

    نظرات کاربران